اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 مهر 1391 / کد مطلب: 3875 / نظرات: 0

معاون فرماندارخبر داد:


رشد صددرصدي بازديد کنندگان اماکن تاريخي شهرستان سبزوار



معاون برنامه‌ريزي و امور عمراني فرماندار سبزوار گفت: تعداد مسافران اقامتي و بازديد کنندگان از اماکن تاريخي در تابستان سال جاري نسبت به سال گذشته در اين شهرستان رشد صددرصدي داشته است.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایسنا ، محمد کلاته تعداد مسافران اقامتي در اماکن و مدارس اين شهرستان را در سال گذشته 21 هزار و 500 نفر دانست و افزود: مسافران اقامتي اين شهرستان در تابستان سال جاري 44 هزار و 165 نفر بودند.

وي همچنين تعداد بازديدکنندگان از سه اثر تاريخي موزه مردم شناسي، ميل خسروگرد و آرامگاه اسرار اين شهرستان را در سال جاري 24 هزار و 593 نفر ذکر و تصريح کرد: تعداد بازديدکنندگان در مدت مشابه سال گذشته از اين آثار 12 هزار و 821 نفر بوده که شاهد رشد صددرصدي در تابستان سال جاري در اين راستا هستيم.

وي در ادامه بيشترين بازديد در تابستان سال جاري را از ميل خسروگرد با 12 هزار و 531 نفر، تعداد بازديدکنندگان از دو اثر آرامگاه اسرار را 9000 نفر و از موزه مردم شناسي را 3000 هزار نفر در تابستان سال جاري اعلام کرد.

کلاته ابراز داشت: در تابستان سال گذشته 3800 نفر از ميل خسروگرد، 6400 نفر از آرامگاه اسرار و 2600 نفر از موزه مردم شناسي بازديد داشته‌اند.

وي سپس تعداد مسافران ورودي اين شهرستان را از طريق پايانه‌ها، هواپيما‌، خودرو شخصي و راه‌آهن، 200 هزار نفر در تابستان سال جاري دانست و با اشاره به ورود 192هزار نفر در تابستان سال گذشته به اين شهرستان به افزايش 5 درصدي در اين خصوص پرداخت.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.