اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 15 مهر 1391 / کد مطلب: 3879 / نظرات: 0


برگزاری جشن روز جهانی کودک در پارک سلامت سبزوار


رئیس اداره فرهنگی، ورزشی شهرداری سبزوار گفت: به مناسبت فرا رسیدن 17 مهرماه روز جهانی کودک، جشن بزرگ کودکان سبزواری در روز جهانی کودک برگزار می شود.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی مقصودی ضمن تبریک روز جهانی کودک به همه کودکان این مرزوبوم خصوصا کودکان سبزوار، با بیان اینکه کودک بايد در فضايی سرشار از خوشبختی، محبت و تفاهم بزرگ شود، گفت: روز جهاني کودک بهانه اي براي ورود به جهان کودکان است، براي ورود به اين جهان بايد آگاهي هاي خود را فراموش کنيم و با ناآگاهي هاي کودکانمان همراه شويم.

وی آموختن زبان کودکانه را قدم بعدي ورود به دنیای کودکان بیان کرد و اظهار داشت: روز جهاني کودک در حقیقت روزی است که بايد انديشه‌اي دوباره به آينده کنيم و کودکان را که مظهر آينده هستند، بيشتر دريابيم.

رئیس اداره فرهنگی، ورزشی شهرداری سبزوار افزود: در همین راستا این اداره با برگزاری جشن بزرگ کودکان سبزواری یکشنبه 16 مهرماه از ساعت 14 تا 20 بعد از ظهر در محل پارک سلامت سبزوار به استقبال کودکان در این روز بزرگ خواهد رفت.

وی برگزاری جشنواره بادبادک ها، جشنواره چهره سازی، رصد ستارگان، اجرای موسیقی کودکان، برگزاری مسابقات متعدد و سرگرمی را از ویژه برنامه های این جشن بزرگ بیان کرد.

گفتنی است حضور در این جشن بزرگ برای عموم آزاد است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.