اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 15 مهر 1391 / کد مطلب: 3884 / نظرات: 0


همکاری گسترده صدا و سیمای خراسان رضوی باستاد نکوداشت استادحمید سبزواری


همکاری گسترده صدا و سیمای خراسان رضوی باستاد نکوداشت استادحمید سبزواری

تبلیغات تلویزیونی مراسم از جمله پخش تیزر و نماهنگ نکوداشت، از امروز شنبه در صدا و سیمای خراسان رضوی آغاز شده و تا روز برگزاری مراسم ادامه خواهد یافت.
مدیر تشریفات ومسئول هماهنگی صدا وسیمای خراسان رضوی در نکوداشت استاد حمید سبزواری گفت : تبلیغات تلویزیونی مراسم از جمله پخش تیزر و نماهنگ نکوداشت، از امروز شنبه در صدا و سیمای خراسان رضوی آغاز شده و  تا روز برگزاری مراسم ادامه خواهد یافت.
به گزارش روابط عمومی نکوداشت حمید سبزواری ، طیبه مهرآبادی رو شنبه افزود : به جز پخش تیزر و نماهنگ نکوداشت از سیمای استانی ، این رسانه همچنین برای تهیه فیلم کامل از مراسم و نیز تهیه فیلمی مستند از زندگی استاد حمید سبزواری با ستادنکوداشت شاعر آرمانگرای انقلاب همکاری خواهد کرد.
وی همچنین افزود از دیگر همکاری های شبکه استانی سیمای خراسان با ستادنکوداشت استادحمید سبزواری پخش زنده مصاحبه با سیدنورالله رضوی دبیر نکوداشت است که این مصاحبه صبح یکشنبه در برنامه نسیم شرقی از شبکه استانی انجام خواهد شد.
براساس همین گزارش طیبه مهرآبادی اعلام کرد : فیلم مستندروایت فتح در خصوص زندگی استاد حمید سبزواری نیز در ساعت 9:40 دقیقه صبح دوشنبه از شبکه سیمای استانی پخش خواهد شد.
این کارشناس فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری در رابطه با فراهم بودن تمام تشریفات مورد نیاز برای برگزاری نکوداشت استاد سبزواری بیان داشت : شهر سبزوار در روز 17 مهر ماه جاری شاهد برگزاری مراسمی با شکوه در تجلیل از یکی از چهره های شاخص شعر انقلاب اسلامی ایران و مشاهیر ارزشمندخراسان خواهد بود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.