اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 16 مهر 1391 / کد مطلب: 3892 / نظرات: 0


جشن روز جهانی كودك در پارك سلامت سبزوار برگزار شد


جشن روز جهانی كودك روز یكشنبه طی مراسمی در پارك سلامت سبزوار برگزار شد. 
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، رییس اداره فرهنگی، ورزشی شهرداری سبزوار در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران گفت: جشن بزرگ كودكان سبزواری به مناسبت روزجهانی كودك در این شهر برگزار شد.

مهدی مقصودی ضمن تبریك روز جهانی كودك به همه كودكان این مرز و بوم خصوصا كودكان سبزوار، افزود: كودكان باید در فضایی سرشار از خوشبختی، محبت و تفاهم بزرگ شوند.

وی گفت: روز جهانی كودك بهانه ای برای ورود به جهان كودكان است و برای ورود به این جهان باید آگاهی های خود را فراموش كنیم و با نا آگاهی های كودكانمان همراه شویم.

وی آموختن زبان كودكانه را قدم بعدی ورود به دنیای كودكان بیان كرد و اظهار داشت: روز جهانی كودك در حقیقت روزی است كه باید اندیشه‌ای دوباره به آینده كنیم و كودكان را كه مظهر آینده هستند، بیشتر دریابیم.

رییس اداره فرهنگی، ورزشی شهرداری سبزوار افزود: در همین راستا این اداره با برگزاری جشن بزرگ كودكان سبزواری به استقبال كودكان در این روز بزرگ رفته است .

وی برگزاری جشنواره بادبادك ها، جشنواره چهره سازی، رصد ستارگان، اجرای موسیقی كودكان، برگزاری مسابقات متعدد و سرگرمی را از ویژه برنامه های این جشن بزرگ بیان كرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.