اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 16 مهر 1391 / کد مطلب: 3893 / نظرات: 1


ورزشکار سفیرصلح جهانی ، میهمان ویژه نکوداشت استاد حمید سبزواری


ورزشکار سفیرصلح جهانی  میهمان ویژه نکوداشت استاد حمید سبزواری

ورزشکار سفیرصلح جهانی ، میهمان ویژه نکوداشت استاد حمید سبزواری خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی ستاد نکوداشت شاعر آرمانگرای انقلاب ، سید امین صانعی مهری دانشجوی دانشگاه اشراق بجنورد که با دوچرخه و در مدت یک صد روز به تعدادی از کشورهای جهان سفر کرده و پیام صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران را به مردم دنیا رسانده است ، هفدهم مهرماه جاری در واپسین روزهای سفر خود به سبزوار می آید تا در مراسم نکوداشت شاعر آرمانگرای انقلاب حضور پیدا کند.
براساس همین گزارش ، این ورزشکار صبح روز دوشنبه درمیان استقبال مردم ، ورزشکاران و مسئولان استان و شهرستان وارد تالار شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری خواهد شد و در آنجا ضمن دیدار با استاد سبزواری از سوی ستاد نکوداشت مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.
گفتنی است ، از آنجا که صانعی مهری، دانشجوی یکی از مراکز آموزش عالی بجنورد است ، تعدادی از مسئولان و مقامات ارشد استان خراسان شمالی نیز در مراسم استقبال از وی در شهر سبزوارحضوریافته و متعاقباً در نکوداشت استاد حمید سبزواری شرکت خواهند کرد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی ، مشاورامور جوانان استانداری خراسان شمالی ، ریاست موسسه آموزش عالی اشراق بجنورد و هیئت همراه از جمله مقامات استان خراسان شمالی هستند که فردا در استقبال ازصانعی مهری در سبزوار حاضر خواهند شد.
این ورزشکار سفیر صلح نیز در گفتگویی تلفنی در مورد جزئیات سفر خود توضیحاتی ارائه داد و گفت: وی دراین سفر توانسته است با تعدادی از مقامات کشورهای جهان ، مردم و نمایندگان گروه های مردمی و دولتی آن کشورها دیدار کند و پیام صلح و دوستی جمهوری اسلامی ایران را به گوش آنها برساند.
سید امین صانعی مهری همچنین بیان داشت : وی اولین ورزشکاری است که در جهان اقدام به جمع آوری امضای الکترونیک ازمردم کشورهای مختلف در حمایت از صلح کرده است.
وی تأکید کرد : البته پیش از این ورزشکاران دیگری نیز در حمایت از صلح اقدام به جمع آوری امضا کرده اند ، اما هیچ یک از این امضاها الکترونیکی نبوده است.
لازم به ذکر است صانعی مهری دانشجوی رشته مهندسی عمران می باشد و سفر خود را به عنوان سفیرصلح جهانی همزمان با سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در 11 تیرماه گذشته از شهر بجنورد آغاز کرده ودر این مدت علاوه بر دیدار با مردم ومسئولان کشورهای مختلف ، با مقاماتی در سازمان ملل ، سازمان یونسکو ، دیوان لاهه نیز دیدار کرده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.