اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 19 مهر 1391 / کد مطلب: 3922 / نظرات: 0

معاون فرماندار سبزوار:


سهمیه 160 میلیارد ریالی برای مشاغل خانگی سبزوار


سهمیه 160 میلیارد ریالی برای مشاغل خانگی سبزوار
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار سبزوار گفت : سهمیه اعتبار ویژه مشاغل خانگی این شهرستان در سال جاری 160 میلیارد ریال است .

به گزارش سبزوارپیام ، ' محمد كلاته 'روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : امید است این اعتبار با مدیریت خوب و همت كارگروه اشتغال شهرستان سبزوار جذب شود و علاوه بر آن زمینه جذب اعتبارات بیشتری فراهم گردد.

جانشین رییس كارگروه اشتغال سبزوار با اشاره به اهداف طرح اشتغالزایی در مشاغل خانگی، گفت : سال گذشته در بحث ایجاد مشاغل خانگی به شهرستان سبزوار، پنج هزار و 800 سهمیه اختصاص یافت كه توانستیم زمینه اشتغال شش هزار و 400 را فراهم كنیم كه 10 درصد مازاد سهمیه بود.

وی با بیان اینكه سهمیه اعتبار اختصاصی اولیه در بخش مشاغل خانگی در سال گذشته 95 میلیارد ریال بود كه با برنامه ها و نشست هایی در كارگروه اشتغال توانستیم 130 میلیارد ریال به بانك ها معرفی كنیم.

وی با اظهار اینكه از 130 میلیارد ریال اعتبار مذكور 100 میلیارد ریال محقق شد ، افزود : سال گذشته یك هزار و 860 مجوز سهمیه اشتغال برای مددجویان كمیته امداد صادر شد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار سبزوار فرصت پیش آمده در خصوص مشاغل خانگی و تسهیلات را فرصتی خوب و مغتنم دانست كه بایستی شهرستان از آن بهره یبرد.

وی با بیان اینكه كارگروه اشتغال سبزوار نهایت همكاری را با متقاضیان مشاغل خانگی دارد، اظهار داشت : همچنین این كارگروه از حضور بخش خصوصی در قالب تعاونی ها استقبال می كند و آمادگی همكاری است .

در طرح مشاغل خانگی متقاضیان به بانكها جهت دریافت وام معرفی می شوند و با استفاده از این وام شغل و حرفه ای را ایجاد می كنند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.