اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 19 مهر 1391 / کد مطلب: 3951 / نظرات: 0


بازتاب خبری نکوداشت ملی استاد سبزواری در رسانه های کشور


نکوداشت ملی استاد سبزواری 17 مهرماه با شکوه هرچه تمام تر در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد. این مراسم یک روزه که مهمانان ویژه ای از جمله وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشت بازتاب خبری فراوانی در رسانه های کشور داشت.
با وجود به تاخیر افتادن تجلیل از شاعرآرمانگرای انقلاب از تیر به مهر ماه سال جاری باز هم رسانه های کشور اعم از صداو سیما، خبرگزاری ها، روزنامه ها و سایت های فرهنگی وهنری و محلی جند روز مانده به برگزاری این مراسم خبرها و گفتگوهای فراوانی منتشر کردند.
در حین برگزاری مراسم هم خبرنگاران فعال ترین افراد شرکت کننده در این مراسم بودند به طوری که تا پیش از پایان مراسم بیش از 100 خبر در رسانه های خبری منتشر شد و سبزوار یکی از پر خبر ترین روزهای حضور خود در رسانه های کشور، استان و شهرستان را پشت سر گذاشت.
البته بازتاب خبری نکوداشت ملی استاد سبزواری در رسانه ها فقط به روز برگزاری نکوداشت ختم نشد و روز بعد نه تنها تقریبا تمام روزنامه های فرهنگی و سیاسی این واقعه خجسته را پوشش دادند بلکه تیترهای صفحه نخست برخی روزنامه ها به این مهم اختصاص داشت.
در پایان از تلاش و همت تمام خبرنگاران ساعی و زحمتکش که این واقعه فرهنگی مهم را به هم میهنانمان اطلاع رسانی کردند تشکر و قدردانی می نمایم.
قدیریان
مدیر روابط عمومی و رسانه نکوداشت استاد حمید سبزواری 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.