اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 مهر 1391 / کد مطلب: 3970 / نظرات: 0

امام جمعه جغتای:


سفر مقام معظم رهبری به خراسان رضوی موجب خیر و بركت خواهد شد


جغتای- امام جمعه جغتای گفت: سفرمقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی به مانند سایر سفرهای ایشان ، خیر و بركت را برای مردم این خطه به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از خبرنگار ایرنا ،حجت الاسلام علی اكبر موحدی پور در نماز جمعه این هفته جغتای، افزود : یكی از بركات این سفر، رسیدگی به مشكلات مردم از نزدیك است و مسوولان نیز باید برای رفع مشكلات تلاش كنند.

وی اظهارداشت : صحنه های استقبال از مقام معظم رهبری از سوی مردم ولایتمدار بجنورد و استان خراسان شمالی ، نشاط و شادابی در این خطه را به ارمغان آورد و گوشه هایی از ارادت مردم و بویژه جوانان به ایشان را به نمایش گذاشت.

وی گفت : سفر مقام معظم رهبری به خطیه خراسان شمالی همچنین باعث تحكیم وحدت بین طوایف مختلف اعم از شیعه و سنی خواهد شد.

امام جمعه جغتای به سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی امام جمعه كرمانشاه به دست منافقین كوردل اشاره كرد و گفت: 16هزار نفر از مردم بی گناه كشورمان توسط منافقین شهید شدند و این در حالی است كه آمریكای جنایتكار این گروهك را از لیست گروهك های تروریستی خارج می كند.

حجت الاسلام موحدی پور با اشاره به سالروز ازدواج خجسته حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س)، گفت: جوانان باید ازدواج این دو بزرگوار را الگوی بزرگ زندگی خود قرار دهند.

وی با بیان اینكه ازدواج یك عبادت است و اسلام اهمیت زیادی به ازدواج به موقع جوانان داده است ،افزود: مهریه زیاد نیز به هیچ عنوان مایه خیر و بركت نبوده و زیاد بودن مهریه به دوران جاهلیت شبیه می باشد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.