اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 مهر 1391 / کد مطلب: 3994 / نظرات: 0


نمایشگاه خط نگاره های اشعار استاد سبزواری در زادگاهش گشایش یافت


نمایشگاه خط نگاره های اشعار استاد سبزواری در زادگاهش گشایش یافت
نمایشگاه خط نگاره از اشعار استاد حمید سبزواری با نام 'نقش فروزنده' شنبه شب در نگارخانه اسرار سبزوار در محل خانه فرهنگ دانشجو گشایش یافت. 
 به گزارش سبزوار پیام به نقل از  ایرنا ، دبیركمیته هنری نكوداشت شاعر آرمانگرای انقلاب گفت : در این نمایشگاه 25 اثر از هفت هنرمند سبزواری به نام های مجتبی طبسی ، محمد اسحاقیان ، مصطفی وفایی ، محمودكارگر ، سمانه كیوانلو ، مرتضی كلاته دولتی و سمیرا گریوی به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: در تهیه این خط نگاره ها سعی شده است تا از آن دسته اشعار استاد سبزواری كه محبوبیت بیشتری در میان عموم مردم دارد، استفاده شود.

برپایه این گزارش: در كنار نمایشگاه خط نگاره های اشعار استاد حمید سبزواری ، نمایشگاه عكس روند برگزاری نكوداشت ملی این شاعر آرمانگرای انقلاب نیز در همین محل برپا شده است.

در این نمایشگاه 25 عكس از هنرمند عكاس سبزواری خلیل خسروانی به نمایش در آمده كه این عكس ها در واقع گزارشی تصویری از لحظات مختلف برگزاری نكوداشت شاعر آرمانگرای انقلاب در زادگاهش ارائه می دهد.

بازدید از این نمایشگاه ، برای عمومی علاقه مندان آزاد است.

خط نگاره یا تایپوگرافی یكی از جلوه های بارز هنر گرافیك است كه نوشتار، شاكله اصلی آن را تشكیل می دهد و در واقع كیفیت تركیب اثر به اعتبار نوشتار و حروف ایجاد می‌شود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.