اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 24 مهر 1391 / کد مطلب: 3997 / نظرات: 0

سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت سبزوار :


با گران فروشی ،احتكار و... برخورد قانونی می شود


با گران فروشی احتكار و برخورد قانونی می شود سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت سبزوار گفت : با تمام كسانی كه بخواهند با ایجاد آشفتگی در نظام توزیع و بازار ، به دنبال سودجویی و فرصت طلبی خود باشند، برخورد قانونی می شود. 
  
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا'علی امیدبخش ' ، گران فروشی ، احتكار ، امتناع از عرضه كالا ، تقلب و ... را تعدادی از رفتارهایی دانست كه باعث رنج و زحمت برای شهروندان و اختلال در نظام توزیع می شود.

وی افزود: همه این رفتارها در مقطع حساس كنونی، گناهی نابخشودنی و به منزله ریختن آب به آسیاب دشمن است.

امیدبخش همچنین اعلام كرد : تمامی مدیران اجرایی ذیربط ، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و سایر مبادی با اقتدار با رفتارهای غیرقانونی در نظام توزیع برخورد خواهندكرد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار در عین حال اظهار داشت : خوشبختانه به دلیل فرهنگ بالا ، ایمان قوی و ولایتمداری مردم دیار كهن بیهق، تاكنون هیچ نشانه ای از انجام این گونه اقدامات غیرقانونی در این شهر نداشته ایم.

وی در پایان تأكید كرد : بدون همكاری مردم ،برخورد قاطع با متخلفین نظام توزیع و بازار امكان پذیر نخواهد بود لذا ضروری است شهروندان عزیز سبزواری در صورت مشاهده هر نوع تخلفی مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 124به بازرسین اداره صنعت ، معدن و تجارت گزارش دهند.

سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان سبزوار همچنین اعلام كرد : در جدول عملكرد بازرسی صنفی خراسان رضوی در شهریورماه سال جاری ، این شهرستان رتبه نخست تعداد بازرسی های انجام شده را در بین 24 شهرستان این استان كسب كرد.

وی افزود : این امر نشان از عزم جدی بازرسان این اداره در كنترل ، بازرسی و پایش مداوم وضعیت واحدهای صنفی و جلوگیری از تخلفات احتمالی دارد.

وی همچنین اظهار داشت : در نخستین روزهای سال تحصیلی جدید نیز طرح تشدید نظارت بر واحد های صنفی از پانزدهم شهریورماه آغاز و تا پانزدهم مهرماه جاری ادامه یافت.

وی گفت :اداره صنعت ، معدن و تجارت سبزوار تمام تلاش خود را خواهد كرد تا موارد كمتری از گران فروشی ، تقلب ، عرضه نامطلوب كالاها و احتكار در حوزه فعالیت این اداره مشاهده شود.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.