اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 مهر 1391 / کد مطلب: 3998 / نظرات: 1


تذکرات کتبی سبحانی فر به مسئولان اجرایی کشور


تذکرات کتبی سبحانی فر به مسئولان اجرایی کشور
نماینده مردم سبزوار ،جوین،جغتای،خوشاب ،داورزن و ششتمد در جلسه علنی  مجلس به وزرای نفت، صنعت، معدن وتجارت، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادگستری و آموزش و پرورش تذکر کتبی داد.
به گزارش سبزوار ما، علی سبحانی فر در جلسه  مجلس به وزیر نفت؛ پیرامون تسریع در تأمین مواد اولیه پتروشیمی کارخانجات و به وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ در خصوص تسریع در تخصیص ارز دولتی برای واردات مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات و وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در اعلام نرخ تضمینی گندم تذکر کتبی داد.
وی همچنین به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی؛ در خصوص افزایش حداقل حقوق کارگران در ۶ ماهه دوم سال جاری بر اساس نرخ تورمی اعلام شده از سوی بانک مرکزی وبه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ در خصوص تسریع در تأمین کاغذ مورد نیاز جراید و نشریات کشوری و محلی تذکر داد.
سبحانی فر در به وزیر دادگستری نیز در خصوص پیگیری قضایی محتکران مواد غذایی و همچنین در خصوص تسریع در رسیدگی به پرونده کارگزاران مخابرات روستایی ارجاعی مجلس شورای اسلامی به قوه قضائیه وبه وزیر آموزش و پرورش؛ در خصوص یکسان‌سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان وزارت آموزش و پرورش تذکر داد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


ج
با سلام اقای مهندس نسبت به قولهایی که به جوانان نسبت به تقاضای شغل میدهید عمل نماید ونامه هایی که به شما میرسد را پاسخ دهید نامه ای را نوشتم ونزدیک به سه ماه است که از ان خبر ندارم