اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 25 مهر 1391 / کد مطلب: 4010 / نظرات: 0

معاون فرماندار:


7370 مجوز مشاغل خانگی در سبزوار صادر شد


7370 مجوز مشاغل خانگی در سبزوار صادر شد  معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری سبزوار گفت : در سال گذشته پنج هزار و 800 مجوز مشاغل خانگی دراین شهرستان صادر شد كه این رقم در سال جاری به هفت هزار و 370 مجوز افزایش پیدا كرده است. 
   
 به گزارش سبزوار پیام ، محمد كلاته  در جلسه كار گروه اشتغال سبزوار افزود : از تعداد مجوزهای صادرشده امسال برای مشاغل خانگی چهارهزار و 569 مورد برای دریافت وام به بانك ها معرفی شده اند و تا كنون سه هزار و 48 مورد از پروژه ها موفق به دریافت وام شده اند.

وی ادامه داد: همكاری بسیاری از بانك های شهرستان با كارگروه مشاغل خانگی مطلوب بوده ، اما دو بانك در این زمینه عملكرد ضعیفی داشته و پس از این باید در ارایه تسهیلات بیش از گذشته با این كارگروه همكاری كنند.

وی در عین حال بیان كرد : نمی توان این دو بانك را به صورت صد در صد مقصر دانست زیرا مشكلاتی دراین مسیر وجود داشته و حتماً در سال جاری با برطرف شدن این مشكلات ، دو بانك مذكور، عملكرد مطلوب خود را نشان خواهند داد.

معاون فرماندار سبزوار همچنین اظهار داشت : اعتبار مقرر شده برای مشاغل خانگی سبزوار در سال گذشته 9 میلیارد تومان بوده است كه این شهرستان در عمل موفق شد 12 میلیارد تومان جذب اعتبار داشته باشد.

وی افزود: در سال 91 مبلغ 16 میلیارد تومان اعتبار برای مشاغل خانگی سبزوار ابلاغ شده است.

كلاته همچنین تأكید كرد : هرگز نباید در دریافت و پرداخت اعتبارات حق كسی ضایع شود ، نوبت ها جابه جا شود و یا كسانی از این اعتبارات بهره مند شوند كه حقشان نیست .

وی در همین زمینه هشدار داد كه در صورت بروز هریك از این نابسامانی ها افراد و دستگاه های خاطی به سرعت شناسایی شده و برخورد قانونی با آنها به عمل خواهد آمد.

معاون مدیر كل و رییس اداره تعاون ، كار و رفاه اجتماعی سبزوار نیز در این جلسه از روند پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی در سال گذشته اعلام رضایت كرد و گفت :به جز دو بانك  ، سایر بانك های سبزوار در بحث ارایه تسهیلات عملكردی بالای 90 درصد دارند.

حسین ملوندی در ادامه ضمن بیان اعتبار ابلاغ شده امسال برای بانك های سبزوار در بحث مشاغل خانگی ، خواستار آن شد كه دو بانك  در سال جاری ضعف گذشته را جبران كنند. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.