اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 25 مهر 1391 / کد مطلب: 4018 / نظرات: 0


280 کارشناس فرهنگی و هنری سبزوار گواهینامه دوره کوتاه مدت جنگ نرم دریافت نمودند


280 کارشناس فرهنگی و هنری سبزوار گواهینامه دوره کوتاه مدت جنگ نرم دریافت نمودند
رئیس  اداره فرهنگ وارشاد اسلامي سبزوار از دریافت  گواهینامه آموزش مقابله با جنگ نرم توسط280 نفر کارشناس فرهنگی وهنری دستگاهها و نهادهای شهرستان  سبزوار خبر داد .
به گزارش سبزوار پیام به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار ، مجید عسکری با عنوان این خبر افزود به فرازی از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در رابطه با جنگ نرم ، افزود: با توجه به اهمیت مبحث جنگ نرم و لزوم آشنایی متولیان ، مسئولان و سیاستگزاران و مجریان عرصه های فرهنگی وهنری معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و موسسه فرهنگی "خورشید حکمت پارس" در راستای ارتقاء شاخص های فرهنگی سطح استان دوره های آموزش مقابله با جنگ نرم را با همکاری این اداره برگزار نمود.
وی بیان داشت : از جمله اهداف این دوره آموزشی استقلال فرهنگی و مصونیت مدیران فرهنگی و هنری مراکز از نفوذ فرهنگ اجانب ، اعتلای آگاهی های عمومی و تخصیص در زمینه موضوعات و در فصل های مرتبط با موضوع دوره آشنایی با نحوه تاثیر گزاری دشمن بر افکار ، اندیشه ها و عواطف و احساسات در نهایت تاثیر گذاری بر اراده ها بود .
دبیر شورای فرهنگ عمومی  اظهار داشت:دوره کوتاه مدت جنگ نرم با حضور 280 نفر از کارشناسان فرهنگی هنری ادارات ، دانشگاهها ، ارگانها ، شرکتها و نهادهای مختلف شهرستان از قبیل فرمانداری ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دانشگاه حکیم سبزواری ، اداره آموزش وپرورش ، دانشگاه آزاد ، مراکز بهداشت ، مرکز عالی تربیت مدرس قرآن کریم ، صدا وسیما ، شرکت تعاونی تعزیه ، کانون هنرمندان ، سازمان تبلیغات ، کمیته امداد و ... توسط سید جلال امینی کارشناس و هادی سیاسی ممتاز سپاه و بسیج و تحلیل گر سیاسی و مدرس مراکز عالی ، آموزش وپرورش و گروه سیاسی صدا وسیمای استان برگزار گردید .
عسکری خاطرنشان کرد بعد از مشهد مقدس ، سبزوار در بین شهرستانهای استان بیشترین آمار شرکت کنندگان در این دوره را داشته است .
لازم به یادآوری است این دوره آموزشی به عنوان دوره ضمن خدمت کارکنان محسوب می شود و برای کلیه شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه آموزشی به مدت 6 ساعت صادر شد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.