اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 مهر 1391 / کد مطلب: 4045 / نظرات: 1

امام جمعه ششتمد :


مقام معظم رهبری در بجنورد فصل جدیدی برای همه ما تبیین کردند


مقام معظم رهبری در بجنورد فصل جدیدی برای همه ما تبیین کردند مهدی حسین پور/نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در شهر ششتمد با حضور مردم مؤمن و خداجوی این شهر برگزار گردید.
 حجت  الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم با توجه به سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) گفت:امام محمد باقر(ع) علاوه بر تأسیس دانشگاه بزرگ شیعه در عرصه سیاسی هم به  مقابله با دستگاه جور و تبلیغ جایگاه واقعی اهل بیت پرداخت.
امام جمعه ششتمد به سالروز شهادت سفیر کربلا اشاره کرد و افزود:حضرت مسلم در عرصه های گوناگون همراه با ولایت بود ، در جنگ صفین در کنار امام علی(ع) و سفیر مورد اعتماد حضرت امام حسین(ع) به سوی کوفه بود.
وی ادامه داد: در این ماه سراسر نور و رحمت روز عید بزرگ عرفه را داریم که یکی از اعیاد بزرگ ما مسلمین است.
خطیب جمعه ششتمد گفت: مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی فصل جدیدی را برای ما تبین کردند و در بیانات ارزشمندشان انتظارات خود را از امت اسلامی بیان کردند.
ثباتی مقدم ادامه داد: مقام معظم رهبری در رابطه با پیشرفت کشور در بخش ابزاری علیرغم فشارها و تحریمهای سی ساله فرمودند که پیشرفت کشور در این حوزه بسیار خوب بوده است ولی در بخش اصلی رضایت بخش نبوده است.
امام جمعه ششتمد گفت: مقام عظمای ولایت فرهنگ کارحجمی در کشور را ضعیف برشمردند و طلاق زیاد، صله رحم ضعیف، فرهنگ رانندگی غیر منضبط ، قانون گریزی ، ضعف وجدان کاری و امثال اینها را ضعفهای موجود جامعه دانستند که اگر کشور در این بخش پیشرفت نکند بخش اول ما را نمی تواند رستگار کند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.