اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 2 آبان 1391 / کد مطلب: 4097 / نظرات: 0


شناسنامه مساجد سبزوار در پورتال ملی مساجد كشور ثبت شد


شناسنامه مساجد سبزوار در پورتال ملی مساجد كشور ثبت شد  كارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار از ثبت شناسنامه مساجد این شهرستان در پورتال ملی مساجد كشور خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار، حسن ملوندی گفت: پورتال ملی مساجد كشور با تایید و حمایت اداره كل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی، توسط موسسه فرهنگی تبیان مشهد طراحی و در سراسر كشور به اجرا درآمده است.

وی افزود: در اجرای این طرح، كاربران كه به صورت كتبی از سوی هیات امنای مساجد به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها معرفی می شوند با ورود به سایت مذكور، اقدام به تكمیل فرم های مربوطه می نمایند.

او گفت: پس از تایید اطلاعات این مساجد ازسوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، تمام فعالیت ها و اطلاعات فرهنگی، عمرانی، هنری، تبلیغی و مذهبی مساجد ثبت می شود.

وی با اشاره به اهمیت این پورتال ملی اظهار داشت: از این پس، ارزیابی فعالیت مساجد و هیات امنای آن توسط ادارات مربوطه و همچنین ارتباط مسجد با ادارات و نهادها، تنها از طریق همین پورتال انجام خواهد شد.

ملوندی افزود: كاربران مساجد شهرستان سبزوار می توانند برای كسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی: www.tebyan-masajed.ir و یا به صورت حضوری به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار مراجعه كنند




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.