اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 2 آبان 1391 / کد مطلب: 4100 / نظرات: 0

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی


قرارداد فولادسبزوار به چین می‌رود


قرارداد فولادسبزوار به چین می‌رود

نماینده مردم سبزوار،جوین ،جغتای و خوشاب در مجلس با اشاره به این‌که قرارداد تجاری مجتمع فولاد سبزوار برای دولت چین نیز ارسال می شود، اعلام کرد: این پروژه تا ۲ سال آینده باید به بهره‌برداری برسد.
رمضانعلی سبحانی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اعلام این خبر که عملیات اجرایی فولاد سبزوار این هفته آغاز می‌شود، گفت: با توجه به تصویب اعتبارات این پروژه امیدواریم به زودی عملیات اجرایی آن آغاز شود.
نماینده مردم سبزوار، جوین،جغتای و خوشاب در مجلس نهم با اشاره به این‌که مبلغی به حساب پروژه واریز شده است، افزود: قرار است بخش فنی این پروژه با همکاری شرکت چینی انجام شود. همکاری این شرکت چینی در پروژه فولاد سبزوار از طریق فاینانس دنبال می‌شود.
نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای و خوشاب در مجلس نهم با بیان این‌که شرکت چینی مباحث فنی را مورد آنالیز قرار داده است، گفت: قرارداد تجاری فولاد سبزوار پس از تنظیم برای هیئت دولت چین نیز ارسال می‌شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم با اشاره به واگذاری عملیات پروژه فولاد سبزوار به کشور چین، تأکید کرد: زیرساخت‌هایی برای اجرای پروژه لازم است که باید تهیه شود.
نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای و خوشاب در مجلس یکی از زیرساخت‌های مهم را تهیه گاز عنوان کرد و ادامه داد: در این زمینه قرار داد گازی بین مدیرعامل فولاد و مدیرعامل گاز خراسان رضوی منعقد شده است.
وی افزود: بر اساس این قرارداد خط لوله گاز ۲۰ اینچی برای انتقال گاز در نظر گرفته شده که به این ترتیب روستاهای منطقه نیز تحت پوشش قرار داده می‌شود و منطقه‌های جوین، خوشاب نیز از گاز برخوردار می‌شوند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مورد آب بر بودن صنعت فولاد نیز گفت: مذاکراتی برای خریداری ۲ حلقه چاه آب انجام شده و اعتبارت لازم نیز پیش بینی شده است.
نماینده مردم سبزوار،جوین،جغتای و خوشاب در مجلس با اشاره به مذاکراتی که با مدیرعامل فولاد برای فراهم کردن زیرساخت‌ها انجام شده است، تصریح کرد: با قول‌های مساعد داده شده امیدورایم طی ۲ سال آینده به بهره‌برداری برسد.
(منبع : سبزوارما)




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.