اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 شهريور 1390 / کد مطلب: 411 / نظرات: 0


ياد و خاطره شهيدان رجايي و با هنر در سبزوار گرامي داشته شد


ياد و خاطره شهيدان رجايي و با هنر در سبزوار گرامي داشته شد  در آخرين روز از هفته دولت، آيين گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر با حضور مسئولين اجرايي در مسجد جامع سبزوار برگزار شد. 
به گزارش ايرنا ، رييس اداره دادگستري سبزوار روز سه شنبه در اين مراسم گفت: خون شهيدان تكليف ما را به عنوان خدمتگزاران نظام جمهوري اسلامي مضاعف مي كند و بايد هم و غم خود را ارائه خدمت در محدوده قانون قرار دهيم.
حجت الاسلام 'مهدي سيد آبادي' افزود: هماهنگي ، انسجام ، قانون مداري و خدمت رساني بايستي در سرلوحه كار خدمتگزاران نظام باشد.
وي با بيان اينكه امروز در نظام اداري ما نيروي طاغوتي وجود ندارد گفت: همه افراد مشغول به كار در نظام اداري ما گزينش شده نظام جمهوري اسلامي هستند.
وي افزود: يكي از صحنه هاي تجلي آشكار قدرت خدا، پيروزي مستضعفان و ضعيف شدن مستكبران است و ملت ما پيرو عاشورا است لذا ماندگار و پيروز است.
وي به حوادث بعد از پيروزي انقلاب اسلامي از جمله جنگ تحميلي و ترور شخصيت هاي برجسته انقلاب اشاره كرد و گفت: هدف دشمنان اين بود كه از اين انقلاب نامي نباشد كه هيچگاه به اين هدف شوم خود نخواهند رسيد.
حجت الاسلام سيد آبادي اظهارداشت: امروز ، ايران اسلامي در حوزه هاي مختلف مانند سلول هاي بنيادي ، توليدات زراعي و باغي و نظامي پيشرفت داشته و رتبه هاي نخست را كسب كرده است.
وي گفت: امروز ايران در عرصه اقتصاد ، فرهنگ و سياست نيز تاثيرگذارترين كشور در خاورميانه و دنيا است.
رئيس دادگستري سبزوار با اشاره به انسجام ، دلسوزي ، فعاليت و اعتماد در سطح مديريت اين شهرستان افزود: در نيمه اول امسال مشكل و معضل بر زمين مانده در اين شهرستان نداشتيم.
وي همچنين نقش والدين، روحانيون و آموزش و پرورش را در تربيت كودكان مهم دانست و گفت: با توجه به نقش موثر والدين بويژه مادران در اين حوزه ، آنان بايد حق مداري ، انسانيت ، صبر و همسرداري را به فرزندان خود آموزش دهند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.