اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 3 آبان 1391 / کد مطلب: 4110 / نظرات: 0


باشگاه ثامن الحجج(ع) سبزوار به رای كمیته انضباطی فدراسیون هندبال معترض شد


    
 باشگاه موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) حامی تیم هندبال سبزوار روز چهارشنبه به رای صادره از سوی كمیته انضباطی فدراسیون هندبال اعتراض كرد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی ثامن الحجج (ع) سبزوار اعلام كرد: رای فدراسیون هندبال و محرومیت برای تماشاگران سبزواری ناعادلانه است و این در حالی است كه این فدراسیون حركات زشت بازیكن تیم مس كرمان را نادیده گرفته است.

این باشگاه همچنین در اطلاعیه خود آورده است : این طبیعی است كه در بین چندین هزار تماشاگر ، افرادی تماشاگر نما نیز پیدا شوند و لذا نباید رای فدراسیون هندبال همه تماشاگران مشتاق تیم هندبال سبزوار را شامل شود.

رییس هیات هندبال سبزوار نیز در این باره گفت : رای كمیته انضباطی فدراسیون هندبال در مورد دیدار تیم های موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) و مس كرمان و محروم شدن تماشاچیان سبزواری ، منصفانه نیست.

كاظم عربی افزود: ما به رای كمیته انضباطی احترام می گذاریم ولی باید فدراسیون بداند كه سرمایه اصلی ورزش ما تماشاگران هستند و حدود پنج هزار تماشاچی در یك دیدار سابقه ندارد.

وی با بیان اینكه تماشاچی ما فهیم و آگاه و مطلع از قوانین هندبال است، اظهارداشت : در دیدار با مس كرمان بازیكن شماره 14 باعث تحریك تماشاگران شد.

وی با اشاره به مقصر بودن بازیكن مس كرمان، افزود: حركات ناشایستی كه از سوی بازیكن شماره 14 تیم مس كرمان صورت گرفت و اعتراض تماشاگران را در پی داشت، باعث ناتمام ماندن بازی شد.

عربی با اشاره به شرایط مساعد بازی در این دیدار گفت: تیم صنعت مس كرمان در حالی كه تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار با نتیجه 16 بر 10 پیروز میدان بود حاضر به ادامه بازی نشد.

دیدار تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار با صنعت مس كرمان بیست و یكم مهرماه سال جاری در محل سالن هندبال سربداران سبزوار برگزار شد و تا دقیقه هشت و 26 ثانیه از نیمه دوم ادامه یافت .

تیم هند بال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار با نتیجه 16 بر10 از حریف خود جلو بود اما تیم صنعت مس كرمان حاضر به ادامه مسابقه نشد و داور سوت پایان را زد.

كمیته انضباطی فدراسیون هندبال به نتیجه بازی 10 بر صفر به نفع تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار رای داد و حمید شجاع مربی این تیم را به مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محكوم و از همراهی با تیم در دیدار بعدی محروم كرد.

طبق رای كمیته انضباطی فدراسیون هندبال یك دیدار خانگی تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد و این رای برای دو دیدار آتی با شرایط میزبانی سبزوار به حالت تعلیقی خواهد بود. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.