اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 5 آبان 1391 / کد مطلب: 4123 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن


اعیاد فطر و قربان از بزرگترین اعیاد جامعه اسلامی است


اعیاد فطر و قربان از بزرگترین اعیاد جامعه اسلامی است


امام جمعه شهرستان داورزن گفت :اعیاد فطر و قربان از بزرگترین اعیاد جامعه اسلامی است .
 
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا،حجت الاسلام محمود مداحی روز جمعه در خطبه های نماز عید سعید قربان داورزن افزود: عیدسعید قربان ، یاد آور تكلیف سنگین ابراهیم و اسماعیل و فداكاری در راه خداست.
 
وی اظهار داشت :عید قربان، جشن پایان انجام تكالیف حج و برگزاری كنگره عظیم امت اسلامی است.
 
خطیب نماز عید سعید قربان داورزن ادامه داد: بزرگترین اعیاد اسلامی یعنی فطر و قربان هر دو به انجام مسوولیت انسان ها مربوط است.
 
وی ادامه داد: اولی به شكرانه توفیق در آزمایش مهار كردن غرائز و انجام روزه رمضان المبارك است و دومی به شكرانه موفقیت انجام دشوارترین تكالیف مناسك حج است.
 
وی در ادامه در باره درس حج هم پیرامون نفی شرك ، اتحاد و وحدت، ارتباط ملت ها ، درس برادری و برابری و نفی انحصار طلبی ،گروه گرایی و باند بازی مطالبی بیان كرد.
 
وی در بخشی از سخنانش نیز با بیان اینكه باید خانواده مسلمان اهل لا اله الا الله را زیاد كند، گفت : تقلیل و كمی فرزند به اسلام و جامعه اسلامی آسیب می زند.
 
خطیب نماز عید قربان داورزن در رابطه بامبارزه با توطئه مخالفین در قطع و نابودی نسل اسلام و شیعه ،گفت:محدوده ایران اسلامی به تشخیص كارشناسان داخلی و خبرنگاران خارجی از جهت استعداد و كثرت زمین های حاصل خیز و قابل كشت و زراعت باغداری ، دامداری و معادن فراوان از مرغوب ترین كشور های جهان به حساب آید و ظرفیت تا 200میلیون نفر جمعیت را دارد.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.