اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 آبان 1391 / کد مطلب: 4126 / نظرات: 1


برگزاري جلسه کارگروه شوراي پيشگيري از وقوع جرم در سبزوار


رئیس اداره ی امور اراضی جهاد كشاورزي سبزوار از برگزاري جلسه کارگروه شوراي پيشگيري از وقوع جرم، با حضور فرماندار، دادستان و 16 نفر از دیگر اعضای کارگروه، در شهرستان خبر داد.
به گزارش سبزوارپیام ، غلامرضا چشمی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی موجب تامین امنیت غذایی و سلامت اجتماعی و روانی جامعه می گردد و طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در خارج از محدوده قانونی شهرها و شهرک ها ممنوع می باشد.
وی نظر کارشناسی اداره امور اراضی جهادکشاورزی را مرجع تشخیص تغییر کاربری اراضی، برای مراجع قضایی عنوان کرد و تخطی از این قانون را جرم محسوب نمود و افزود: و با وقوع جرم، فرد خاطی مشمول پرداخت جریمه و قلع و قمع بنا می گردد و در صورت تکرار جرم، به حبس محکوم می شود.
ایشان ارائه خدمات زیربنایی ادارات خدمات رسان را عامل موثری در تغییر کاربری ها بشمار آورد، همچنین در این جلسه افزود: اجرای قانون حفظ کاربری اراضی، از سوی ادارات خدمات رسان مورد تایید قرار گرفت.
نامبرده در خاتمه گفت در صورتیکه بدون اخذ مجوز، خدمات زیربنایی در خارج از حریم شهرها و شهرک ها صادر گردد، کارمند خاطی دولت، مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.