اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 6 آبان 1391 / کد مطلب: 4132 / نظرات: 0


سبحانی : ضرورت حمایت دولت از خودروسازان سنگین


سبحانی : ضرورت حمایت دولت از خودروسازان سنگین
به گزارش سبزوارپیام به نقل از خبر خودرو، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ، حمل و نقل جاده ای را از زیرساختهای اصلی توسعه کشور عنوان کرد و گفت : در حال حاضر بخش عمده حمل و نقل کالا در کشور از طریق حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد بنابراین پرداختن به این حوزه و نوسازی در این بخش از اهمیت ویژه ای درکشور برخوردار است .

رمضانعلی سبحانی فر در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود : در حال حاضر حمل و نقل در کشور به سه صورت ریلی ، هوایی و جاده ای صورت می گیرد و با توجه به اینکه بخش عمده ای از حمل و نقل کالا و مسافر از طریق جاده ها انجام می شود این حوزه از اهمیت ویژه ای برخوردار بودهو بنابراین مستلزم ناوگانی توانمند ، سالم و قدرتمند است.

وی در ادامه افزود : هم اکنون فرسودگی ناوگان حمل ‌و نقل جاده‌ای مصرف سوخت ، آلودگی هوا و آمار تصادفاترا در کشور افزایش داده است که باید نسبت به نوسازی در این بخش اقدام جدی تری صورت گیرد.

وی در ادامه به به تاثیر تحریم ها بر روند نوسازی خودروهای فرسوده سنگین پرداخت و گفت : در شرایط کنونی نوسازی خودروهای سنگین و تجاری نیازمند تامین و جایگزینی است که با توجه به شرایط تحریم و کاهش تولید در کشور خودروسازان این بخش نیازمند حمایت و توجه جدی دولت هستند.

وی افزود : قطعا نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای و حمایت دولت از تولید کنندگان در این بخش ضمن اینکه موجب رونق تولید خودروهای سنگین در کشور می شود ، زمینه رونق اقتصادی و افزایش اشتغال رانیز فراهم خواهد نمود.

نماینده سبزوار در خانه ملت در ادامه میزان حمایت دولت از تولید کنندگان داخلی در حوزه خودروهای سنگین را بسته به اهمیت این حوزه از صنعت کشور دانست و گفت : دولت باید با توجه به اهمیت و تعریفی که از اهمیت حمل و نقل جاده ای وجود دارد از تولید کنندگان این بخش حمایت نماید تا مشکلات موجود در این بخش برطرف شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.