اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 6 آبان 1391 / کد مطلب: 4135 / نظرات: 1

سر مربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار:


تیم ثامن الحجج (ع) عازم مسابقات باشگاههای آسیا


تیم ثامن الحجج ع عازم مسابقات باشگاههای آسیا

 سر مربی تیم هندیال ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : این تیم عازم مسابقات باشگاههای آسیا می شود.

به گزارش سبزوارپیام ، قاسم شعبانپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بنا به سفارش دكتر میرعلی مدیر عامل و رییس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) به این مسابقات خواهیم رفت و امیدواریم بتوانیم بازیهای قابل قبولی انجام دهیم.

بعد از تصمیمات كمیته انضباطی پیرو دیدار دو تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار و مس كرمان از مسابقات هفته دوم لیگ برتر هندبال و محرومیت تماشاچیان سبزواری از یك مسابقه و نیز جریمه مالی باشگاه ثامن الحجج ، این باشگاه تصمیم جدی بر عدم اعزام تیم به مسابقات باشگاههای آسیا داشت.

سرمربی تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار اظهار داشت : امروز بعد از تمرین عازم مشهد مقدس برای زیارت حضرت ثامن الحجج (ع) خواهیم شد و دوشنبه این تیم به تهران عزیمت می كند.

مدیر تربیت بدنی باشگاه ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت:ساعت پنج صبح سه شنبه از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی(ره) به سمت قطر پرواز خواهیم داشت.

وی افزود: مسابقات ما از روز جمعه آغاز خواهد شد و در اولین دیدار به مصاف الاهلی بحرین خواهیم رفت.

وی افزود: روز شنبه به دیدار العربی كویت خواهیم رفت و روز بعد به مصاف جیانگ گو چین و روز دوشنبه تیم استراحت خواهد داشت .

شعبانپور گفت : در روز سه شنبه با مدافع عنوان قهرمانی مسابقات المطهر عربستان پیكار خواهیم داشت.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار افزود: مربی اسپانیایی از قبل از بازی نیروی زمینی ارتش در هفته سوم به جمع ما پیوسته و مشاوره لازم را به كادر فنی ارائه نموده و دو بازیكن اسپانیائی نیز در قطر به جمع ما ملحق خواهند شد.

مدیر تربیت بدنی باشگاه ثامن الحجج (ع) سبزوار همچنین گفت : امروز محسن كاوه سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج به نمایندگی از باشگاه ثامن الحجج در فدراسیون كشتی حاضر خواهد شد تا در قرعه كشی مسابقات لیگ برتر كشتی شركت كند و طبق آخرین اطلاعات ما تا كنون هفت تیم آمادگی لازم را جهت شركت در این مسابقات اعلام داشته اند.

وی گفت: هدف تیم كشتی ثامن الحجج(ع) سبزوار دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته است و بازیكنان مورد درخواست محسن كاوه جذب تیم شده اند.

شعبانپور از آغاز لیگ والیبال نشسته هم خبر داد و گفت : مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته نیز از 18 آبان ماه جاری آغاز خواهد شد و در اولین دیدار تیم ثامن الحجج سبزوار میهمان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

وی افزود : در دومین دیدار قرار بود كه تیم ثامن میزبان نماینده قزوین باشد كه به دلیل همزمانی با مسابقات آسیایی و عدم حضور مجموعه باشگاه در ایران درخواست دادیم كه این دیدار در قزوین برگزار شود و سومین مسابقه لیگ به میزبانی سبزوار و به احتمال بسیار فراوان در سالن سربداران برگزار خواهد شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.