اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 7 آبان 1391 / کد مطلب: 4142 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


تأکید بر حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 13آبان


تأکید بر حضور پررنگ مردم در راهپیمایی 13آبان
     
امام جمعه سبزوار بر حضور پررنگ مردم انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان تأكید كرد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی روز یكشنبه در جلسه هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرستان برای برگزاری هرچه با شكوه تر یوم الله 13 آبان و روز مبارزه با استكبار جهانی پیرامون این روز تاریخی مطالبی بیان كرد.

وی در این جلسه با اشاره به بخشی از توصیه های مولای متقیان علی (ع) به یكی از یارانش گفت : هر حركتی در آفرینش باید همراه با معرفت و شناخت باشد، در غیر این صورت موفق نخواهد شد.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: در مورد یوم الله 13 آبان نیز اگر این شناخت و معرفت دقیق و كامل حاصل شود ، همه مسائل جانبی آن نیز حل می شود.

وی گفت : در بحث قطع ارتباط ایران اسلامی با آمریكای جنایتكار كه از 13 آبان و بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریكا در ایران شروع شد ، با تأكیدی كه امام خمینی (ره) بر این قطع رابطه داشتند این به یك موضع همیشگی برای كشور ما تبدیل شد و همیشه به آن ادامه خواهیم داد.

وی سپس به فشارهای اقتصادی كه دشمن با تحریم های شدید خود بر بدنه ملت وارد می آورد اشاره كرد و افزود : تا زمانی كه این نظام اسلامی وجود داشته باشد و آن سران استكبار جهانی نیز بر سر قدرت باشند ، این مخالفت ها ، تهدید ها و تحریم ها وجود دارد.

وی افزود: به فضل خدا مردم ایران، انقلاب اسلامی خود را تا زمان ظهور صاحب اصلی آن امام زمان (عج) ادامه خواهند داد و سرانجام به دست حضرت ولی عصر (ع) خواهند سپرد.

وی تأكید كرد : در روز 13 آبان امسال ملت ایران یك مرتبه دیگر دشمنی خود را با استكبار جهانی نشان خواهد داد و پایه های كفر و ستم را به لرزه در خواهد آورد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سبزوار نیز در این جلسه گفت : شرایط امروز كشورمان با توجه به فشارهای همه جانبه ای كه استكبار جهانی وارد می كند، شرایط ویژه ای است به همین دلیل ضروری است كه همه مردم و مسوولین با هماهنگی و وحدتی بیش از پیش در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شركت كنند.

رضا مدرسی پور با اشاره به اینكه 13 آبان امسال با ایام مبارك عید غدیرخم همزمان شده است ، گفت : به دلیل تقارن این دو مناسبت مهم لازم است ، در راهپیمایی امسال بیش از پیش بر جایگاه با اهمیت مقام ولایت در میان تظاهركنندگان تأكید شود.

وی گفت : به دلیل جلوگیری از تداخل برنامه های مهم یوم الله 13 آبان با عید سعید غدیر خم ، امسال راهپیمایی روز دانش آموز روز جمعه 12 آبان برگزار خواهد شد. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.