اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 8 آبان 1391 / کد مطلب: 4151 / نظرات: 0

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس :


حقوق بشر ما چیزی به غیر از حقوق بشر غربی است.


حقوق بشر ما چیزی به غیر از حقوق بشر غربی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : حقوق بشری که جمهوری اسلامی ایران به پیروی از دین مقدس اسلام از آن تبعیت می کند ، چیزی به غیر از حقوق بشر غرب و استکبار جهانی است.
به گزارش سبزوارپیام، محمدرضا محسنی ثانی روز دوشنبه در سبزوار افزود : امروز غرب به حدی دچار انحطاط و سقوط اخلاقی شده است که هم جنس بازی را که حتی در میان حیوانات نیز رواج ندارد  ، و نیز توهین به مقدسات ادیان الهی نظیر اسلام را جرم نمی داند و جزء حقوق بشر محسوب می کند.
وی اظهار داشت : اما ایران اسلامی افتخار می کند که برای مجازات این جرایم ننگ آمیز طناب دار را قرار داده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تحریم های اقتصادی غرب علیه ایران اشاره کرد و گفت : ما از تحریم ها نگرانی نداریم زیرا مردم کشورمان با پایبندی به ارزش های دینی و اعتقادات اصیل خود با این تحریم ها مبارزه می کنند و از آن سربلند بیرون می آیند.
محسنی سپس گفت : برای ما که در تاریخ اسلام با دوره هایی نظیر دوران سختی مسلمانان صدراسلام در شعب ابی طالب ، سنگ بستن به شکم در جنگ خندق مواجه بوده ایم و نیز همه ساله روزه داری ماه مبارک رمضان راتجربه می کنیم ، تحریم های اقتصادی تهدیدی محسوب نمی شود.
وی در عین حال هشدار داد : آنچه ممکن است برای ما تهدید آمیز باشد ، برخی ناهماهنگی ها و اختلافات داخلی است که برخی سعی می کنند به آن دامن بزنند.
نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب افزود : بیشتر چالش هایی که در حال حاضر کشورمان با آن روبه روست از ضعف مدیریتی و برنامه ریزی نشأت می گیرد و برای برون رفت از این وضعیت همه ما باید در  راستای مصالح نظام حرکت کنیم.
وی همچنین با یادآوری سفارشات مقام معظم رهبری در  رابطه با لزوم بصیرت افزایی ، داشتن دشمن شناسی واقعی ، انتقادپذیری و پرهیز از اعمال سلیقه در مسائل کلی نظام ، بررسی صحیح سود و هزینه پروژه هایی که قرار است در کشور انجام شود و ... گفت بصیرت در پایبندی به ولایت معنا می شود.
وی سپس به نقش گسترده و اثرگذار ایران اسلامی در عرصه جهانی اشاره کرد و گفت : امروز اگر می بنیم سوریه توانسته است در مقابل همه این فشارها تا کنون طاقت بیاورد به خاطر نقش و حضور حمایتی ایران در منطقه است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس سپس درادامه به برخی موفقیت های به دست آمده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت : سفر تعداد زیادی از وزرای دولت و مقامات بلندپایه کشوری به سبزوار در مدت های اخیر باعث شده منطقه غرب خراسان رضوی از توجه خوبی در سطح کشور برخوردار شود و به توسعه خوبی دست یابد.
وی همچنین به مشکلات و نقش و وظایف شهرداری ها نیز اشاره کرد و گفت : خوشبختانه بودجه شهرداری سبزوار از 30 میلیارد در سال گذشته به 60 میلیارد در سال جاری رسیده است و انتظار داریم همه ساله رشد 20 یا 30 درصدی را در بودجه این شهر مشاهده کنیم.
وی از اقدامات شهرداری سبزوار در تکمیل مبلمان و فضای سبز شهر سپاسگزاری کرد به کارگیری روزانه حدود 800 کارگر روزمزد در  فعالیت های عمرانی شهرداری را نمونه بارز کارآفرینی دانست.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.