اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 8 آبان 1391 / کد مطلب: 4157 / نظرات: 3

مشاور فرماندار سبزوار :


دشمن می کوشد ، سبک زندگی خانواده های ایرانی را تغییر دهد


دشمن می کوشد  سبک زندگی خانواده های ایرانی را تغییر دهد

سبزوار- مشاور فرماندار و دبیرکارگروه زنان و خانواده فرمانداری سبزوار گفت : دشمن می کوشد برای دستیابی به اهداف شوم خود ، سبک زندگی خانواده های ایرانی را تغییر دهد و بنیان خانواده در کشور اسلامی ما را متزلزل کند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، راضیه حدادنیا روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی با مسوولان فرهنگی و روابط عمومی ادارات سبزوار ، جهت برگزاری هرچه باشکوه تر 25 ذی الحجه ˈروز خانواده و تکریم بازنشستگانˈ مطالبی بیان کرد.

وی افزود : دشمن به خوبی پی برده که خانواده ها چه نقش با اهمیتی در تربیت نسل های آینده و ساخت فردای کشور دارند و به همین دلیل فرو پاشیدن بنیان نظام مقدس خانواده را در کشور ما جزء اهداف خود قرار داده است.

وی گفت : زنان در خانواده یکی از محوری ترین نقش ها یعنی تربیت صحیح فرزندان را برعهده دارند لذا دشمن سعی می نماید از طریق ابزارهای مختلف جنگ نرم ، زنان ایرانی را هدف قرار دهد و آنان را با ارزش های اصیل فرهنگی و دینی خود بیگانه کند.

وی سپس به پدیده عرفان های نوظهور در جامعه اشاره کرد و افزود : متأسفانه در اثر همین تلاش های دشمن در سال های اخیر شاهد رواج عرفان های نوظهور در جامعه بوده ایم.

وی اظهارداشت : دشمن همچنین تلاش می کند زنان جامعه را از ایفای نقش مادری خود دلسرد کند و بدین ترتیب تبلیغات گسترده ای انجام داده است.

مشاور فرماندار سبزوار سپس با اشاره به افزایش آمار طلاق در استان خراسان رضوی گفت : باید با انجام یک مهندسی صحیح فرهنگی روی خانواده ها و سوق دادن آنها به سمت متعالی شدن ، معضلاتی نظیر طلاق را کاهش دهیم و آسیب های اجتماعی ناشی از آن را به حداقل برسانیم.

این مسوول تأکید کرد : شایسته است به مناسبت روزملی بازنشستگان نیز این قشر ارزشمند جامعه نیز در این روز و متعاقب آن در تمام ایام سال مورد توجه و احترام خاصی قرار بگیرند.

وی گفت : بازنشستگان به دلیل برخورداری از تجربیات طولانی مدت خود جزء سرمایه های اجتماعی محسوب می شوند و باید از توان و مشورت آنان در امور اجتماعی و خانوادگی استفاده کرد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


3 نظر در صف تاييد است.