اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 آبان 1391 / کد مطلب: 4175 / نظرات: 2


فرماندار خوشاب : مردم با حضور خود در راهپیمایی 13 آبان دشمنان را مایوس می كنند


فرماندار خوشاب : مردم با حضور خود در راهپیمایی 13 آبان دشمنان را مایوس می كنند

خوشاب - فرماندار خوشاب گفت : مردم فهیم ما همیشه چند قدم جلوتر از مسوولان بوده و امسال نیز همچون سال های گذشته با حضور خود در راهپیمایی 13 آبان، دشمنان نظام و انقلاب را مایوس می كنند.

به گزارش سبزوارپیام ، حسین ابراهیمی كردیانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:روز 13 آبان روزی سرنوشت ساز و تاریخی است و شركت در راهپیمایی این روز یك وظیفه است.

وی گفت: دشمنان ما به راهپیمایی 13 آبان چشم دوخته اند و مردم باید با شركت گسترده خود در این روز آنان را مایوس كنند.

فرماندار خوشاب با اشاره به توطئه ها و ترفندهای مختلف دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی،افزود: آمریكا ، رژیم صهیونیستی و دشمنان داخلی و خارجی بدانند كه تهدیدات آنها در ابعاد مختلف و جنگ روانی علیه ایران اسلامی به جایی نمی رسد.

ابراهیمی كردیانی با اظهار اینكه 13 آبان یادآور اولین حركت مجاهدانه پیروان خط امام علیه جنگ نرم دشمن بود، گفت : این روز در تقویم ما به نام 'روز ملی مبارزه با استكبار جهانی' ثبت شده و فرصتی دوباره برای اعلام انزجار از مستكبران جهانی است.

راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهرستان خوشاب یك روز زودتر و پس از برگزاری نماز وحدت آفرین جمعه از مسجد گلشن شهر سلطان آباد خوشاب (مركز شهرستان خوشاب ) آغاز و تا بلوار امام رضا (ع) این شهر ادامه خواهد داشت . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.