اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 آبان 1391 / کد مطلب: 4190 / نظرات: 3

امام جمعه ششتمد:


هر کس بر خلاف رهبری حرکت کند ملت در برابر او خواهد ایستاد.


هر کس بر خلاف رهبری حرکت کند ملت در برابر او خواهد ایستاد حسین پور/خطیب جمعه ششتمد در جمع مردم نمازگزاران گفت: ما آنچنان که باید از غدیر درس بگیریم نبوده و ما اگر از غدیر درس می گرفتیم همانند میثم تمار در همه حال با ولایت بودیم.
حجه الاسلام ثباتی مقدم افزود: با ولایت بودن در همه حال و با همه مشکلات پیش رو با در خط ولایت حرکت کردن ارزشمنداست.
خطیب جمعه ششتمد به سخنان رهبری در جمع دانش آموزان اشاره کرد و گفت: ایشان در عین مظلومیت با اقتدار هشدار لازم را به سران قوا داد که مشکلات را به سطح جامعه نکشاند.
وی ادامه داد: ملت هم با پیروی از ولایت عقد اخوت با هیچکس نبسته است و هرکس که بر خلاف فرمایشات ارزشمند رهبری حرکت کند در مقابل او خواهد ایستاد
امام جمعه ششتمد به یوم الله 13آبان اشاره کرد و گفت: این روز تنها روز مبارزه با استکبار نیست و ما بایستی در همه حال آماده مبارزه با استکبار باشیم و ما وظیفه داریم با ایستادگی شجاعانه استکبار را به خاک بمالیم.
وی حضور جوانان را در عرصه های مختلف ارزشمند برشمرد و افزود: البته انتظاراتی از نسل جوان هم داریم نسلی که اینگونه در مراسم اعتکاف شرکت می کند ، در دعای عرفه اشک می ریزد و خود را برای محرم حسینی آماده می کند باید یک سری ملاحظاتی را که اسلام فرموده و رهبری در فرمایشات عنوان داشته اند عمل نمایند.
سپس نمازگزاران با شرکت در راهیپمائی روز مبارزه با استکبار جهانی و قرائت قطعنامه انزجار خود را از آمریکا و استکبار اعلام داشتند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


3 نظر در صف تاييد است.