اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 17 آبان 1391 / کد مطلب: 4223 / نظرات: 0


برگزاری جلسه هماهنگی اعزام مبلغ دهه اول محرم در شهرستان خوشاب


برگزاری جلسه هماهنگی اعزام مبلغ دهه اول محرم در شهرستان خوشاب

مسئول اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از برگزاری جلسه هماهنگی اعزام مبلغ دهه اول محرم در شهرستان خوشاب خبر داد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار، مهدی برغمدی در این خصوص گفت: جلسه هماهنگی اعزام مبلغ دهه اول محرم، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، 15 آبان ماه جاری در شهرستان خوشاب برگزار شد.

وی گفت: دراین جلسه که با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشداران و دهیاران شهرستان خوشاب در سالن ترویج جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد، حجت الاسلام محمودی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار به ایراد مباحثی پیرامون اعزام مبلغ در ماه محرم و تبیین موضوع اقتصاد مقاومتی، پدافند غیر عامل و جنگ نرم دشمنان و تاثیر حضور روحانی در جوامع روستایی پرداخت و از همکاری حجت الاسلام سلطانی کیا نماینده اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان خوشاب تقدیر به عمل آورد.

وی ادامه داد: در پایان این جلسه، به سوالات مسئولین محلی در ارتباط با اعزام مبلغ و درخواست روحانی،توسط مسئول اعزم مبلغ اداره تبلیغات اسلامی سبزوار پاسخ داده شد و فرم های در خواست روحانی در بین دهیاران و مسئولین شوراهای اسلامی این بخش توزیع شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.