اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 18 آبان 1391 / کد مطلب: 4240 / نظرات: 0


شهرداری سبزوار با دستی پُر در سومین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری حضور می یابد.


مسئول روابط عمومی شهرداری سبزوار گفت : شهرداری سبزوار آماده است با دستی پُر در سومین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری و دست آوردهای شهرداری های سراسر کشور شرکت کند .
 سید حسین دلبری روز پنجشنبه در یک جلسه نشست خبری که در محل سالن جلسات شهرداری سبزوار برگزار شد ، افزود : این نمایشگاه در واقع فرصت مناسبی برای معرفی شهرهاست و به منزله ویترین یک شهر است و به همین دلیل حضور موفقیت آمیز و موثر در چنین نمایشگاه هایی بسیار ضروریست.
وی تصریح کرد : این برای سومین مرتبه است که شهرداری سبزوار در نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری حضور می یابد و پیش از این در دوره مدیریت مهندس عیدی ، شهرداری سبزوار موفق به کسب یکی از رتبه های برتر این نمایشگاه شد.
دلبری ادامه داد : یکی از جنبه هایی که در این نمایشگاه مورد توجه مجموعه روابط عمومی شهرداری بوده ، معرفی توانمندی های فرهنگی و گردشگری سبزوار است که در صورت معرفی صحیح می تواند زمینه جذب مناسب گردشگران و فواید بعدی را برای این شهر به همراه آورد.
وی همچنین اظهار داشت : شهرداری سبزوار قرار است دست آوردهای یک سال گذشته خود را در چند سرفصل کلی در این نمایشگاه ، برای بازدید عموم به نمایش بگذارد.
او این سرفصل ها را بدین تریب نام برد : ارائه گزارش از اجرای نظام مدیریت بهداشت ، ایمنی و محیط زیست در حوزه فنی و شهرسازی شهرداری سبزوار ، کسب رکورد جذب اعتبارات شهرداری سبزوار با 220 درصد افزایش درآمد نسبت به سال گذشته ، ارائه گزارش از موفقیت های شهرداری سبزوار در انجام آبیاری قطره ای 50 هزارمتر مربع از فضای سبز این شهر ، راه اندازی بیستمین کارخانه کمپوست کشور در سبزوار برای دفع و بازیافت مناسب زباله های شهری و کمک به بازگشت سرمایه های ملی ، ارائه گزارش از راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات پژوهشی طرح و برنامه شهرداری سبزوار و عرضه 5 جلد کتاب در حوزه مسائل شهری سبزوار که توسط مجموعه شهرداری تهیه و منتشر شده است.
این مسئول در ادامه اظهار داشت : بازدید مسوولان ارشد شهرستان از این نمایشگاه در تهران و نیز حضورشان در غرفه ویژه شهرداری سبزوار می تواند در کسب امتیاز بیشتر برای غرفه سبزوار کمک کند.
دلبری در همین زمینه با گلایه از اینکه سال گذشته مسوولان شهرستان حضور کم رنگی در بازدید از غرفه سبزوار داشته اند ، ابراز امیدواری کرد امسال شاهد حضور پررنگ تر مدیران ارشد شهری سبزوار در این نمایشگاه باشیم.
گفتنی است سومین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری و دست آوردهای شهرداری های سراسر کشور در روزهای 20 الی 23 آبان ماه جاری در محل مصلی امام خمینی تهران برپا می شود.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.