اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 شهريور 1390 / کد مطلب: 425 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


ادا كردن حق شهدا ،جانبازان و ايثارگران با حفظ وحدت امكانپذير است


ادا كردن حق شهدا جانبازان و ايثارگران با حفظ وحدت امكانپذير است

حجت الاسلام و المسلمين غلامحسين ابراهيمي در خطبه هاي وحدت آفرين نماز جمعه اين هفته سبزوار افزود : امروز اگر مي خواهيد دشمن را مايوس كنيد وحدت خود را حفظ كنيد.
وي با اشاره به وحدتي كه مردم در قبل از پيروزي انقلاب و بعد از آن در دوران هشت سال دفاع مقدس بين مردم وجود داشت اظهار داشت : بايد اكنون نيز همان وحدت سرلوحه همه كارها و برنامه هاي مردم و خدمتگزاران نظام باشد .
وي با اشاره به نامگذاري 13 شهريور به نام روز تعاون گفت : بايستي روي تعاون در جامعه بيشتر كار كنيم در اين جهت كم كار شده است .
خطيب جمعه سبزوار ادامه آموزش هاي لازم به مديران و اعضاي شاغل در تعاوني ، فراهم كردن زمينه كار براي كساني كه استعداد و نيروي كار دارند و به كارگيري توانمنديها و منابع مملكت از طريق تشكل هاي مردمي را از جمله كاركردهاي تعاون در جامعه نام برد .
وي در بخش ديگر از سخنانش به حادثه خونين 17 شهريور به عنوان يك روز تاريخي در انقلاب اسلاميمان اشاره كرد و گفت : نطفه اين روز خونين در روزهايي بسته شد كه دولت به اصطلاح آشتي شريف امامي روي كار آمد .
وي بيان كرد : بهاي خون شهداي عزيز و فداكاري ها و جانفشاني ها فرزندان اين ملت پيروزي انقلاب اسلامي در 22 بهمن 57 بود .
حجت الاسلام ابراهيمي با اشاره به سالروز شهادت سردار سرلشكر شهيد محمود كاوه ياد اين شهيد عزيز را گرامي داشت و گفت : شهيد كاوه مجسمه اخلاص بود .
امام جمعه سبزوار از شركت گسترده مردم شهر ، بخش ها و روستاهاي اين شهرستان در راه پيمايي روز جهاني قدس و عيد سعيد فطر قدر داني كرد .
 منبع :  ايرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.