اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 20 آبان 1391 / کد مطلب: 4262 / نظرات: 2


سووال از رئیس جمهوری دستاویزی برای دشمن نشود


سووال از رئیس جمهوری دستاویزی برای دشمن نشود
مشهد - یكی از نمایندگان مردم خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه دهیم طرح سووال از رئیس جمهوری، دستاویزی برای دشمن شده و موجب شكاف در روابط دولت و مجلس شود.

به گزارش سبزوارپیام ، 'رمضانعلی سبحانی فر' روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار كرد: نباید با طرح مسائل و مواردی در قالب سووال از رئیس جمهوری، بهانه ای به دشمن برای اعمال فشارهای بیشتر داد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با طرح مسائل داخلی كشور به دنبال پیدا كردن روزنه های نفوذ به منظور ایجاد اختلاف در كشور است و همه باید در این زمینه هوشیار باشند.

وی افزود: سووال از رئیس جمهوری و وزیر حق قانونی نمایندگان بوده و مشكلی در این زمینه وجود ندارد و اگر نمایندگان درخواست سووال از رئیس جمهوری را دارند، تنها برای روشن شدن افكار عمومی است.

او گفت: حضور رئیس جمهوری در مجلس بیشتر از این جنبه مهم است كه باعث می شود مردم علت افزایش صعودی قیمت ها را بهتر درك كنند و شاید دید عموم به دولت نسبت به خیلی از مسائل كه ناشی از عملكرد دولت تلقی می شود، با پاسخ های رئیس جمهوری، تغییر كند.

وی افزود: با این همه، اجرای قانون نباید دستاویزی برای ایجاد اختلاف بین دو قوه یا سیاه نمایی از وضعیت موجود شود زیرا هم نمایندگان مجلس و هم دولت عزم بر حل و مدیریت وضعیت موجود را دارند.










منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.