اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 آبان 1391 / کد مطلب: 4276 / نظرات: 0


حدود دو هزار و 500 نفر از مددجویان بهزیستی سبزوار جویای كار هستند


حدود دو هزار و 500 نفر از مددجویان بهزیستی سبزوار جویای كار هستند
سبزوار- رییس اداره بهزیستی سبزوار گفت : حدود دو هزار و 500 نفر از مددجویان بهزیستی این شهرستان جویای هستند.

به گزارش سبزوارپیام ، 'محمد حسین هادوی فر 'روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : بیشتر این مددجویان را معلولان تشكیل می دهند.

وی با اظهار اینكه در حوزه اشتغال مددجویان بهزیستی سبزوار از ابتدای امسال تاكنون برای 155 نفر از طریق ایجاد مراكز جدید بهزیستی اشتغال ایجاد شده ، افزود : در سال گذشته نیز 723 نفر از مددجویان از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال، پرداخت بیمه سهم كارفرما و ایجاد مراكز جدید بهزیستی وارد بازار كار شدند.

رییس اداره بهزیستی سبزوار با ابراز گلایه از اجرا نشدن قانون سه درصدی استخدام معلولان توسط برخی از سازمان ها گفت : ضمانت اجرایی قانون استخدام سه درصدی معلولان به دست نهاد یا ارگان خاصی نیست و دستگاه های دولتی استقبالی در این خصوص نداشته اند.

'هادوی فر ' از اختصاص 14 میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان بهزیستی سبزوار نیز خبر داد و گفت : در حال حاضر فقط بانك ملی یك میلیارد ریال از این مبلغ را تعهد كرده كه مددجویان را برای گرفتن تسهیلات اشتغال به این بانك معرفی كنیم.

رییس اداره بهزیستی سبزوار با بیان اینكه مبلغ اختصاص یافته به این اداره به نسبت سایر سازمان ها و با توجه به مددجویان پشت نوبت تسهیلات ، جوابگوی نیاز نیست ، خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر شد. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.