اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 25 آبان 1391 / کد مطلب: 4299 / نظرات: 1

مدیرعامل شرکت آبفای خراسان رضوی؛


تأکید بر لزوم شناسایی درآمدهای قانونی آبفا سبزوار


تأکید بر لزوم شناسایی درآمدهای قانونی آبفا سبزوار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی بر شناسایی درآمد های قانونی شرکت آب و فاضلاب سبزوار تاکید کرد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار، مهندس محمد طاهری در جمع مدیران و مسئولان شرکت آبفای سبزوار گفت: شما در سبزوار مطالبات قابل توجهی دارید و وظیفه همه این است که در وصول مطالبات تلاش کرده و برای این شرکت هزینه کنیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش بر اتمام پروژه فاضلاب این شهر تأکید کرد و افزود: باید به دنبال اعتبار باشیم ولی باید بیشتر از پتانسیل های داخل این شهرستان استفاده شود و به دنبال در آمدهای غیر معمول و غیر متعارف و سرمایه گذاری برای احداث تصفیه خانه فاضلاب توحید شهر باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی توصیه کرد: مدیران و مسئولان شرکت آبفا سبزوار از تجربیات مثبت همکاران دیگر شهرستان ها استفاده کنند.

مهندس طاهری وضعیت فعلی آب شرب سبزوار را خوب توصیف، ولی در عین حال بر استفاده بهینه از منابع موجود تأکید کرد.وی در ادامه پیرامون توسعه، مطالعات منابع جدید مطالبی ایراد کرد و گفت: شهر در حال توسعه است و در آینده نزدیک 5 تا 10 هزار واحد مسکن مهر خارج از روال طبیعی به مجموعه واحدهای در حال ساخت افزوده می شود که نیاز به تأمین آب دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار هم در ابتدای این جلسه گزارشی از وضعیت حوزه کاری خود ارائه کرد و گفت: اصلاح شبکه آب در حد 170 کیلومتر نیاز به بازسازی دارد.

مهندس آغشته اظهار داشت : یک تصفیه خانه جدید فاضلاب در توحید شهر سبزوار به جهت احداث طرح مسکن مهر باید احداث شود.

وی اصلاح شبکه فاضلاب و ارتقای تصفیه خانه شهر سبزوار را ضروری دانست و بر تحقق اقتصاد مقاومتی در صنعت آب و فاضلاب هم تأکید کرد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.