اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 26 آبان 1391 / کد مطلب: 4314 / نظرات: 0

رییس هیات بدمینتون سبزوار:


استعدادیابی و قهرمان پروری در رشته های ورزشی از نونهالی آغاز می شود


استعدادیابی و قهرمان پروری در رشته های ورزشی از نونهالی آغاز می شود
    
 رییس هیات بدمینتون سبزوار گفت : استعدادیابی و قهرمان پروری در رشته های ورزشی از نونهالی آغاز می شود.

به گزارش سبزوارپیام ، 'فرهاد سلطانی ' امروز در مرحله دوم استعدادیابی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی در سالن شهید مشكانی سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : استعدادهای بدمینتون، نونهالان هستند كه ما روی آنان سرمایه گذاری می كنیم.

وی گفت : طرح استعدادیابی بدمینتون در این مرحله در بین 60 دانش آموز پسر از سه آموزشگاه 'امیركبیر ' ، 'خرازی ' و 'نماز برگزار شد.

او افزود : در این طرح با هماهنگی معلمان ورزش دانش آموزانی كه استعداد و توان ورزش بدمینتون را دارند از مدارس انتخاب و بعد از بررسی های لازم از جهت آمادگی جسمانی ، تست توپ و پس از چهار جلسه آموزش اولیه بدمینتون، استعدادیابی شده و برگزیده می شوند.

رییس هیات بدمینتون سبزوار افزود : برای استعدادیابی دانش آموزان دختر نیز در حال هماهنگی با آموزشگاه ها هستیم تا هر چه سریعتر انجام شود .

سلطانی بیان كرد : در مرحله قبل استعدادیابی از 66 دانش آموز دختر از پنج آموزشگاه و 60 دانش آموز پسر از سه آموزشگاه انجام شد كه در این مرحله 30 دانش آموز دختر و 23 دانش آموز پسر برگزیده شدند.

وی با اشاره به افتخارآفرینی ورزشكاران سبزواری در رشته بدمینتون گفت : مشكلی كه در حال حاضر هیات های ورزشی از جمله هیات بدمینتون با آن روبرو است پرداخت هزینه استفاده از اماكن ورزشی به بخش خصوصی است در حالی كه هیات ها درآمدزا نیستند.

سلطانی با اشاره به افزایش هزینه های بدمینتون، اظهار داشت : هیات بدمینتون سبزوار فقط برای استفاده چهار جلسه (دو جلسه برای بانوان و دو جلسه برای آقایان ) سالیانه هزینه 60 میلیون ریالی بپردازد.

در حال حاضر در هیات بدمینتون 60 نفر از بانوان و 40 نفر از آقایان به طور ثابت فعالیت می كنند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.