اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 28 آبان 1391 / کد مطلب: 4327 / نظرات: 0


عملکردثامن سبزواردر باشگاه‌های آسیا رضایت بخش بود



رئیس فدراسیون هندبال از عملکرد تیم ثامن الحجج سبزوار در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا ابراز رضایت کرد.
به گزارش سبزوارپیام به نقل از مهر،جلال کوزه‌گری در خصوص عملکرد تیم ثامن الحجج سبزوار در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا تصریح کرد: از عملکرد این تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا راضی هستم.
نماینده کشورمان در این رقابت‌ها زحمت خودش را کشید و حرکت خوبی داشت؛ اما در آن لحظه که باید نتیجه می‌گرفت، موفق به چنین عملی نشد.
وی ادامه داد: تساوی تیم ثامن مقابل نماینده امارات در یک بازی برده باعث شد که در دیدار بعدی هم مقابل "النور" در نیمه اول خوب بازی نکند و در نهایت این مسابقه را واگذار کند. اما در کل نماینده ایران زحمت زیادی در این مسابقات کشید که متاسفانه تنها با یک باخت به عنوان پنجمی این رقابت‌ها بسنده کرد.
رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که چرا پس از انصراف فولاد سپاهان از این رقابت‌ها تیمی جایگزین آنها نشد؟ اظهار داشت: تیم فولاد سپاهان 48 ساعت مانده بود به قرعه کشی مسابقات اعلام کرد که نمی‌تواند در این مسابقات شرکت کند. در این زمان کوتاه هم نمی‌توانستیم تیم دیگری را جایگزین آنها بکنیم. به همین دلیل تنها با یک نماینده در این مسابقات حضور پیدا کردیم.

کوزه‌گری در خصوص برنامه‌های پیش روی فدراسیون گفت: تیم ملی بانوان کشورمان پانزدهم ماه آینده به مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است در اندونزی برگزار شود، اعزام خواهد شد. تمام تلاشمان را برای اعزام این تیم انجام خواهیم داد. ضمن اینکه شورای برون مرزی موافقت خود را برای اعزام تیم ملی هندبال به این سفر اعلام کرده است. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.