اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 آذر 1391 / کد مطلب: 4370 / نظرات: 0

سئوال از رئیس جمهور نشانه شجات نمایندگان


اصلاح قانون انتخابات از سوی نمایندگان مجلس امضا شد


اصلاح قانون انتخابات از سوی نمایندگان مجلس امضا شد

نماینده مردم سبزوار در مجلس ‌با اشاره به اصلاح قانون انتخابات گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات در حال حاضر از سوی برخی نمایندگان امضا شده است.

به گزارش سبزوارپیام ، رمضانعلی سبحانی‌فر صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: سئوال حق نمایندگان است و سبب شفاف‌سازی و رفع ابهام می‌شود.

وی افزود: پس از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر توقف طرح سئوال نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور، نمایندگان در مسیر خواسته ایشان با صدور بیانیه‌ای مبنی بر انصراف از این سئوال به رهبر خود لبیک گفتند.

سبحانی‌فر با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سئوال از رئیس‌جمهور را نشانه شجاعت نمایندگان دانسته اما شرایط مساعد این امر نیست خاطرنشان کرد: اطاعت از امر رهبری در راس وظایف نمایندگان مجلس است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در رابطه با صدور بیانیه انصراف نمایندگان از طرح سوال از رئیس‌جمهور تصریح کرد: توقف طرح سئوال از رئیس‌جمهور پس از بیانات مقام معظم رهبری و صدور بیانیه انصراف نشانگر اطاعت‌پذیری و ولایت‌مداری نمایندگان مجلس است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه در زمره امضا‌کنندگان سوال از رئیس‌جمهور نبوده گفت: سئوال از رئیس‌جمهور نه اینکه عملی نادرست باشد اما با توجه به شرایط فعلی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب به مصلحت نظام نبوده و ما نمایندگان نیز لبیک به درخواست ایشان داده‌ایم.

وی با اشاره به اصلاح قانون انتخابات در مجلس یادآور شد: قانون انتخابات با توجه به شرایط جامعه گاهی نیازمند اصلاحاتی است و طرح اصلاح قانون انتخابات در حال حاضر از سوی برخی نمایندگان امضا شده است.

سبحانی‌فر ادامه داد: قانون اصلاح انتخابات پس از کمیسیون، امروز در صحن مجلس مورد بررسی نمایندگان و ارزیابی مخالفان و موافقان قرار می‌گیرد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.