اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 آذر 1391 / کد مطلب: 4379 / نظرات: 0

امام جمعه ششتمد:


بسیج بر گرفته از مكتب عاشورا است


بسیج بر گرفته از مكتب عاشورا است  امام جمعه ششتمد هفته بسیج را گرامی داشت و گفت :بسیج بر گرفته از مكتب عاشورا است . 
  
به گزارش سبزوار پیانم به نقل از ایرنا،حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد افزود: بسیج یكی از بركات انقلاب و مجموعه ای از پاك ترین انسان ها و نماد وحدت و مظهر عشق و ایمان به خداست.

وی افزود: بسیجی همیشه در حال آمادگی دائمی می باشد و در خط اول قراردارد و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب بسیج در دفاع مقدس دارای عیار بالای خلوص بود كه امروز نیز همان عیار بالا باید حفظ و متجلی شود.

خطیب جمعه ششتمد به سخنان رهبر انقلاب در موضوع سوریه هم اشاره كرد و گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند كه منطق جمهوری اسلامی در قضیه سوریه كاملاً روشن است و واقعیت مسئله سوریه این است كه جبهه استكبار قصد دارد حلقه وصل زنجیره مقاومت در منطقه را كه در همسایگی رژیم غاصب صهیونیستی قراردارد، نابود كند.

وی در رابطه با عاشورا گفت: روز عاشورا روزی گریه كردن ، مرثیه سرایی و عزاداری بر فرزند محمد مصطفی(ص ) است.

امام جمعه ششتمد افزود: شهادت مظلومانه حضرت علی اصغر (ع) یكی از اسناد مظلومیت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می باشد و اگر در عاشورا فقط همین یك حادثه هم می بود برای مظلومیت آن حضرت كافی بود.

خطیب جمعه ششتمد گفت: دشمنان نظام باید بدانند كه اگر سختی ها بر مردم ایران وارد شود مردم ایران فرزند رمضان هستند و اگر جنگی از سر گرفته شود مردم ایران مردم عاشورایی هستند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.