اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 3 آذر 1391 / کد مطلب: 4382 / نظرات: 0

امام جمعه جغتای :


ایستادگی و استقامت تنها راه نجات و غلبه بر دشمن است



جغتای - امام جمعه جغتای گفت: ایستادگی و استقامت تنها راه نجات و غلبه بر دشمن است و مردم مسلمان غزه با دفاع مقتدرانه خود در مقابل دشمنان اسلام ایستادند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی اكبرموحدی پور در نماز جمعه این هفته جغتای به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص پیروزی قهرمانانه مردم غزه اشاره كرد و افزود:باید كشورهای اسلامی موضع خود را اصلاح نموده و به مردم مسلمان غزه كمك كنند.

وی افزود: ایستادگی و دفاع مقتدرانه در مقابل دشمنان اسلام تنها راهی است كه می توان بر دشمنان و متحدانشان غلبه كرد و آنان را شكست داد.

امام جمعه جغتای به پنجم آذر سالروز تشكیل بسیج اشاره كرد و افزود: تشكیل ارتش بسیج 20میلیونی از بركات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .

حت الاسلام ،موحدی پور خصوصیات بارز بسیج را شامل اسلامی بودن ،اخلاص ، مردمی بودن ،حضور تمامی اقشار و اقوام و حضور زنان و دختران در بدنه این نهاد عنوان كرد.

امام جمعه جغتای در ادامه به ماه محرم و واقعه كربلا اشاره كرد و افزود: سخنرانی شیوای امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) در مقاطع مختلف بود كه كربلا را به تمامی شیعیان و مسلمین جهان را شناساند.

حجت الاسلام موحدی پور، خون پاك حضرت اباعبدالحسین (ع) و 72تن از یاران با وفای آن حضرت ، به راه اسلام پایداری بخشید و وظیفه ما این است كه حافظ ماه محرم و صفر و همیشه باشیم . 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.