اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 13 آذر 1391 / کد مطلب: 4550 / نظرات: 0

در هفته نهم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های كشور


ثامن الحجج(ع) سبزوار و هپكوی اراك عصر امروز به مصاف هم می روند


ثامن الحججع سبزوار و هپكوی اراك عصر امروز به مصاف هم می روند سبزوار - در هفته نهم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های كشور ، تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار و هپكوی اراك بعدازظهر امروز در اراك به مصاف هم می روند.
 به گزارش سبزوارپیام ، سرمربی تیم هندبال موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار صبح دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : مصمم هستیم امتیاز این دیدار را كسب كرده و پیروز میدان شویم .

'ابوالقاسم شعبانپور' با اشاره به انجام تمرینات خوب و منظم تیم هندبال موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار ، وضعیت این تیم را بسیار خوب ارزیابی كرد.

وی به آسیب دیدگی دو نفر از بازیكنان اشاره كرد و گفت : متاسفانه 'امید سكناری ' و 'مصطفی منفرد ' را به دلیل آسیب دیدگی در تركیب تیم نداریم و 'رحیم مومنی ' هم سرماخورده است كه در صورت آمادگی از او استفاده می كنیم .

سرمربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار با اظهار اینكه این تیم تاكنون تیم بدون شكست مسابقات بوده ابراز امیدواریم كه در اراك با نتیجه خوب و كسب امتیاز این بازی را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم .

'شعبانپور ' اظهار داشت : تیم هپكوی اراك جزء پنج تیم خوب هندبال كشور است و در شهر خودشان به طور یقین بازی بسیار خوبی را به نمایش خواهند گذاشت .

وی افزود:این تیم ، تیم هماهنگ و به لحاظ تاكتیكی تیم خوبی است و در منطقه وسط بازیكنان بسیار خوبی دارد .

وی با اظهار اینكه بعد از این بازی ما چهار بازی عقب مانده داریم ،گفت : بعد از بازی با اراك به دیدار 'ستاره فروغ كرمان ' می رویم. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.