اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 13 آذر 1391 / کد مطلب: 4559 / نظرات: 0

یك مسوول :


جمعه بازار كتاب یك فعالیت زیر ساختی در عرصه فرهنگی است


جمعه بازار كتاب یك فعالیت زیر ساختی در عرصه فرهنگی است   سبزوار- رییس اداره فرهنگی ، ورزشی شهرداری سبزوار گفت : راه اندازی و تقویت جمعه بازار كتاب یكی از فعالیت های زیرساختی در عرصه فرهنگی سبزوار است و تداوم آن از اولویت های این اداره است.
به گزارش سبزوار پیام ، "مهدی مقصودی " روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مورد هدف و تقویت جمعه بازار كتاب در سبزوار ،افزود : نگاه این اداره به برپایی جمعه بازار كتاب در سبزوار یك نگاه حمایتی است.

جمعه بازار كتاب سبزوار هر جمعه صبح از ساعت 9 صبح الی 14 بعد از ظهر در محل آرامگاه حكیم حاج ملاهادی سبزواری جنب میدان كارگر سبزوار دایر است .

وی افزود: علیرغم فراهم آوردن تمامی امكانات مكانی و تجهیزاتی از هیچ یك از غرفه داران این نمایشگاه مبلغی به عنوان اجاره بها دریافت نمی شود و تأمین تمام هزینه های این جمعه بازار برعهده مجموعه شهرداری سبزوار است.

وی سپس به استقبال مناسبی كه از این طرح صورت گرفته است اشاره كرد و گفت : به دلیل همین استقبال گسترده و فروش مناسب كتاب ها ، از ابتدای راه اندازی این جمعه بازار تا كنون با وجود سرد شدن هوا تعداد غرفه های فروش كتاب به حدود دو برابر افزایش یافته است.

وی در ادامه ، تعداد غرفه های برپا شده در اولین هفته برگزاری جمعه بازار كتاب را 8 غرفه عنوان كرد كه در حال حاضر به بیش از 15 غرفه رسیده است. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.