اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 16 آذر 1391 / کد مطلب: 4578 / نظرات: 0

در جلسه ستاد اجرایی سی و پنجمین دوره مسابقات استانی /


امام جمعه سبزوار خواستار توجه بیشتر به مفاهیم قرآنی شد


امام جمعه سبزوار خواستار توجه بیشتر به مفاهیم قرآنی  شد امام جمعه سبزوار گفت : در جشنواره های قرآنی از جمله سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم در سبزوار نباید فقط به مسئله ترتیل و تجوید قرآن كریم اكتفا شود ، بلكه باید به مفاهیم نیز توجه شود.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام غلامحسین ابراهیمی چهارشنبه شب در جلسه ستاد اجرایی سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم در سبزوار ، افزود : دین اسلام دین كاملی است و قرآن كریم نیز یك كتاب آسمانی جامع و كامل است لذا باید در محافل قرآنی به همه ابعاد ارزشمند این كتاب آسمانی توجه شود.

وی ادامه داد: یكی از جنبه های جامعیت دین اسلام توجه به تمام اقسام حقوق در آن است.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود : حقوق فردی ، حقوق اجتماعی ، حقوق امام ، حقوق نایب امام ، حقوق رهبری ، حقوق نظام اسلامی ، حقوق حكومت و ...همه در دین اسلام و قرآن كتاب آسمانی اسلام جمع شده و مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: این موضوع باید توسط مرتبطین با امور قرآنی در جامعه بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن كریم در شهر سبزوار را فرصت بسیار خوبی برای شهرستان دانست و ابراز امیدواری كرد مردم ومسوولان شهرستان از این رویدادمهم نهایت بهره را ببرند.

وی همچنین خواستار آن شد كه برنامه افتتاحیه و اختتامیه این دوره از مسابقات كه در محل جایگاه نماز جمعه سبزوار برگزار می شود ، از مدت زمانی كافی برخوردار باشد.

امام جمعه سبزوار ادامه داد : جایگاه نماز جمعه سبزوار با گنجایشی در حدود 14 هزارنفر به خوبی می تواند مكان مناسبی برای میزبانی از اختتامیه و افتتاحیه مسابقات قرآنی استان باشد.

وی افزود : برای چنین برنامه ای بی شك شركت كنندگان و علاقه مندان فراوانی از سرتاسر استان و به ویژه از شهرها و روستاهای اطراف به سبزوار خواهند آمد، لذا بسیار لازم است كه برنامه هایی غنی برای بهره برداری كافی این جمعیت تدارك دیده شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.