اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 16 آذر 1391 / کد مطلب: 4581 / نظرات: 0

مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های كشور


تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار بر شهرداری تبریز پیروز شد


تیم ثامن الحجج ع سبزوار بر شهرداری تبریز پیروز شد    
در هفته چهارم از مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های كشور، تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار با نتیجه سه بر صفر تیم شهرداری تبریز را شكست داد.
  
به گزارش سبزوارپیام به نقل ازایرنا ، در این دیدار كه عصر پنجشنبه در سالن سربداران شهرستان سبزوار برگزار شد، تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)سبزوار توانست در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 17 بر میهمان خود شهرداری تبریز غلبه كند.

'مهدی آشوری ' داور بین المللی، 'وحید خراسانی' كمك داور ملی این دیدار را قضاوت كردند و 'خضرالله ترابی' ناظر این رقابت بود.

سرمربی تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار بعد از این بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : بازی خوبی بود و توانستیم نتیجه خوبی را كسب كنیم.

هادی رضایی با ابراز رضایتمندی از بازیكنان تیم خود گفت: 'داوود علیپوریان'، 'سعید ابراهیمی' و 'رمضان صالحی' بازیكنان شاخص این دیدار بودند.

وی با بیان اینكه در دو هفته آینده میزبان تیم 'گسترش فولاد' تبریز هستیم، ابراز امیدواری كرد با تلاش بازیكنان و حمایت تماشاگران سبزوار این دیدار نیز به نفع تیم سبزوار به نتیجه برسد.

تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)سبزوار تاكنون تیم بدون شكست این رقابت ها بوده و توانسته است در دیدارهای گذشته تیم های ذوب‌ آهن اصفهان، گسترش فولاد تبریز و صنعت نفت آبادان را شكست دهد.

تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع)سبزوار هفته آینده میهمان تیم گچساران است و به مصاف تیم 'نفت و گاز گچساران' می رود




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.