اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 16 آذر 1391 / کد مطلب: 4583 / نظرات: 0

رقابت های هفته سوم لیگ برتر كشتی آزاد كشور


تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار در مقابل تیم صدرای زیرآب به برتری رسید


تیم ثامن الحجج ع سبزوار در مقابل تیم صدرای زیرآب به برتری رسید    
 در راستای رقابت های هفته سوم لیگ برتر كشتی آزاد كشور (جام ولایت) تیم موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار در مقابل تیم صدرای زیرآب به پیروزی رسید.
  
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، تیم های كشتی آزاد موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار و صدرای زیرآب در هفته سوم گروه A این مسابقات عصر پنجشنبه در سالن سربداران سبزوار مقابل هم قرار گرفتند كه كشتی گیران ثامن الحجج (ع) سبزوار با نتیجه شش بر یك از سد تیم مهمان خود (صدرای زیرآب) گذشتند.

در نتایج انفرادی این مسابقات، در وزن 55 كیلو 'حسن رحیمی ' از تیم ثامن الحجج (ع)، در 60 كیلو 'مصطفی آقاجانی' از تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار و در وزن 66 كیلو گرم 'مهدی تقوی' از این تیم، در وزن 74 كیلو 'داوید خوتسیاشویلی' كشتی گیر گرجستانی تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار، به حریفان خود غلبه كردند.

در وزن 84 كیلو 'محمد قاسم زاده' از تیم صدرای زیرآب ، در وزن 96 كیلو 'عرفان امیری ' از تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار و در وزن 120 كیلو 'فردین معصومی' از تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار به برتری رسیدند.

روز پنجشنبه آینده 23 آذر ماه نیز تیم های موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج (ع)سبزوار و پرسپولیس جویبار در سالن سربداران سبزوار به مصاف هم می روند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.