اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 17 آذر 1391 / کد مطلب: 4586 / نظرات: 0


سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) :در خانه حریف بازی سختی را با ستاره فروغ كرمان پیش رو داریم


سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج ع :در خانه حریف بازی سختی را با ستاره فروغ كرمان پیش رو داریم
سرمربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) سبزوار گفت : در خانه حریف بازی سختی را با ستاره فروغ كرمان پیش رو داریم .
  
به گزارش سبزوارپیام "ابوالقاسم شعبانپور ' روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز بعدازظهر در اولین بازی معوقه هفته چهارم لیگ برتر هندبال كشور پس از مسابقات باشگاه های آسیا میهمان تیم ستاره فروغ كرمان هستیم كه بایستی این تیم را با اختلاف گل بالا بیریم.

وی در خصوص این دیدار گفت : در این بازی رحیم مومنی زاده و هادی طالبی را به دلیل محرومیت و امید سه كناری و مصطفی منفرد را به دلیل مصدومیت در تركیب تیم نداریم.

سرمربی تیم هندبال موسسه مالی واعتباری ثامن‌الحجج(ع) سبزوار با بیان اینكه ستاره فروغ كرمان تیم خوبی است و سالیان سال به نام 'شهرداری زرند 'كار می كرده و از اسپانسر خوبی هم بهره می برد ابراز امیدواری كرد با دوندگی و تلاش بیشتر بازیكنان و عمل كردن دستورات مربی در زمین به نتیجه برسیم .

شعبانپور به دیدارهای معوقه تیم ثامن الحجج (ع ) سبزوار به دلیل حضور در باشگاه های آسیا اشاره كرد و گفت : بعد از بازی با ستاره فروغ كرمان روز سه شنبه 21 آذرماه در سبزوار به مصاف تیم كاسپین قزوین می رویم .

وی افزود : در بازی معوقه هفته سوم این رقابت ها نیز به مصاف تیم فولاد مباركه سپاهان اصفهان خواهیم رفت تا در پایان این دیدار تكلیف تیم های صدر جدولی رقابت های لیگ برتر هندبال كشور در نیم فصل اول مشخص شود.

وی ادامه داد : همچنین در آخرین بازی معوقه خود در این رقابت ها روز اول دی ماه میهمان تیم شهرداری ارومیه خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به پیروزی با اختلاف اندك در 13 آذرماه مقابل هپكو اراك نتیجه 20 بر 19 گفت : بازیكنان تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار بعد از بازی های آسیایی در شرایط افت بدنی قرار دارند و در این بازی نتوانستند آنچنان كه قبل از بازی با آنها صحبت شده بود بر روی حملات خود خوب كار كنند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.