اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 18 آذر 1391 / کد مطلب: 4602 / نظرات: 0


تيم واليبال نشسته بانوان ثامن الحجج(ع) سبزوار به ليگ برتر صعود كرد



سرمربي تيم واليبال نشسته بانوان ثامن الحجج(ع) سبزوار اظهار داشت: با تمرينات بيشتر براي حضور قدرتمندانه در دور بعد بايد آمادگي جسماني بازيكنان را بالا ببريم.
به گزارش  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مليحه دهنوي كه تيمش در دور مقدماتي مسابقات ليگ برتر واليبال نشسته بانوان كشور توانست با شكست 3 بر صفر تيم فولاد ماهان اصفهان در بعداز ظهر روز پنجشنبه شانزدهم آذرماه در شهر گنبد استان گلستان با كسب مقام دوم گروه «الف» به دور بعدي اين رقابت ها صعود كند گفت: بازيكنان بازيهاي خوبي را در دور مقدماتي انجام دادند و فرصت خوبي براي شناسايي ايرادات تيم در اختيار داشتيم.
وي افزود: بايد با انجام تمرينات بيشتر آمادگي جسماني بازيكنان را براي حضور قدرتمندانه در دور بعدي رقابت ها كه احتمالا در اسفند ماه برگزار مي شود به شرايط ايده آل برسانيم.
گفتني است نماينده واليبال نشسته بانوان لرستان با شكست تيم فولاد ماهان اصفهان در ديدار پاياني در جايگاه اول جدول رده بندي گروه «الف» دور مقدماتي رقابت هاي ليگ برتر قرار گرفت و به همراه اين تيم و نماينده خراسان رضوي به دور بعدي رقابت هاي ليگ برتر صعود كرد.
شايان ذكر است تيم هاي فولاد ماهان اصفهان، ثامن الحجج(ع) سبزوار و لرستان از گروه «الف» و كرمان، گلستان و همدان از گروه «ب» به مرحله پاياني ليگ برتر بانوان صعود كردند و با آغاز اين مرحله با هم به رقابت خواهند پرداخت



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.