اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 آذر 1391 / کد مطلب: 4607 / نظرات: 0


سه بازار بزرگ میوه و تره بار در سبزوار راه اندازی شد


رئیس اداره میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سبزوار گفت: با مشارکت بخش خصوصی 3 بازار بزرگ میوه و تره بار دیگر در سبزوار راه اندازی شد.

به گزارش سبزوار پیام به نقل از روابط عمومی شهرداری سبزوار، ابوالفضل صانعی با بیان اینکه  در ماه های اخیر نظارت بر میوه فروشان سیار شهر سبزوار شدیدتر شده است، افزود: این بازارها در خیابان های عطاملک روبروی اداره دارایی با نام بازار بزرگ میوه و تره بار "عطاملک"، خیابان ابومسلم روبری آشپزخانه تعاون با نام "تعاون" و خیابان رضوی با نام بازار بزرگ "زارعی" راه اندازی شده است.

وی جلوگیری از سد معبر، بخشیدن چهره ای زیبا به منظر شهری، جلب رضایت شهروندان، فروش میوه ارزان و زیر قیمت بازار و افزایش چشمگیر درآمد میوه فروشان سیار را از مزایای این اقدام بیان کرد.

رئیس اداره میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری سبزوار ادامه داد: در این راستا میوه فروشان سیاری که با سه چرخه اقدام به فروش محصولات خود می نمودند در خیابان های بسیج مستضعفین، ضلع جنوب میدان اسرار، خیابان قائم، خیابان بیهق جنب کمیته امداد، میدان 22 بهمن و... ساماندهی شده اند.

صانعی خاطرنشان کرد: میوه فروشانی هم که با وانت بارهای سیار خود مبادرت به فروش مرکبات و صیفی جات می نمودند در خیابان های ناوی جنب بانک ملی، 24 متری انقلاب، مسجد جان نثار نرسیده به میدان هویزه و عطاملک پایین تر از چهارراه مدرس و... ساماندهی شده اند.

وی در پایان از همکاری دو سویه میوه فروشان سیار شهر سبزوار با اداره میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری که همواره برای بخشیدن چهره ای زیبا به منظر شهر سبزوار تلاش می کنند تقدیر کرد



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.