اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 آذر 1391 / کد مطلب: 4624 / نظرات: 0

فرماندار خوشاب


اداره ثبت احوال در خوشاب مستقر می شود


اداره ثبت احوال در خوشاب مستقر می شود
فرماندار خوشاب گفت: با قول مساعد مسوولان استانی، اداره ثبت احوال در این شهرستان مستقر می شود.
 به گزارش سبزوارپیام ،'حسین ابراهیمی كردیانی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مكان یابی برای فضای اداری ثبت احوال خوشاب اظهار داشت: با همكاری مسوولان محلی شهرستان تاكنون سه مكان برای این منظور در نظر گرفته شده كه یكی از آنها را برای استقرار اداره ثبت احوال اختصاص می دهیم.

وی در زمینه تامین نیرو برای این اداره گفت: به صورت موقت بخشی از نیروهای این اداره از سبزوار و بخش دیگر از مركز استان تامین می شود.

فرماندار خوشاب با اشاره به مكاتبات و پیگیری های انجام شده برای استقرار ادارات بازرگانی، تعاون، كار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، شركت برق و مخابرات نیز افزود: منتظر پاسخ مدیران كل دستگاه های مربوطه در مركز استان هستیم.

ابراهیمی كردیانی، با بیان اینكه از زمان تاسیس این شهرستان 17 اداره در خوشاب مستقر شده اند، خواستار همكاری مسوولان استانی برای استقرار ادارات باقیمانده در شهرستان خوشاب شد.

وی به قول مساعد مدیركل منابع طبیعی خراسان رضوی برای استقرار اداره مربوطه تا پایان فصل پاییز اشاره كرد و ابراز امیدواری نمود هر چه سریعتر اداره منابع طبیعی نیز در شهرستان خوشاب مستقر شود.

فرماندار خوشاب همچنین با بیان اینكه هم اكنون فقط بانك های تجارت و كشاورزی در این شهرستان شعبه دارند اظهار داشت: استقرار شعب بانك ها از جمله بانك ملی در خوشاب ضروری است.

وی ابراز امیدواری كرد با همكاری مسوولان هر چه سریعتر شعب بانك ملی و بانك های دیگر نیز در این شهرستان مستقر شوند



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.