اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 آذر 1391 / کد مطلب: 4628 / نظرات: 0


رییس كمیته امداد امام سبزوار : مسوولان برای كاهش باز پرداخت مسكن مهر مددجویان همكاری كنند


رییس كمیته امداد امام سبزوار : مسوولان برای كاهش باز پرداخت مسكن مهر مددجویان همكاری كنند  
رییس كمیته امداد امام خمینی (ره) شاخه سبزوار خواستار همكاری مسوولان و بانك ها برای كاهش اقساط بازپرداخت مسكن مهر برای خانواده های محروم و بی بضاعت شد.
 
 به گزارش سبزوارپیام ،'سید حسین كرابی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بیش از 100 نفر از مددجویان شهر سبزوار با كمك این نهاد و خیران در مسكن مهر ثبت نام كردند و مبالغ اولیه تامین شد.

وی با اظهار تاسف از اینكه واحدهای مسكن مهر حدود 70 تا 100 درصد افزایش قیمت پیدا كرده است، افزود: خانواده های امداد در پرداخت این مبلغ با مشكل مواجه شده اند.

وی با بیان برخی از خانواده های مددجویان با كمك های خیران، مبالغ درخواستی را تامین كردند ،اظهار داشت : در حال حاضر همین خانواده ها هم در اقساط بازپرداخت مسكن مهر ، مشكل دارند.

وی مبلغ اقساط بازپرداخت ماهانه را بیش از دو میلیون و 500 هزار ریال عنوان كرد و گفت : پرداخت ماهانه این مبلغ در توان خانواده های محروم و زنان سرپرست خانوار نیست.

وی خواستار حل این مشكل در كارگروه های مسكن از سوی مسوولان ذیربط شد و ابراز امیدواری كرد كه با همكاری مسوولان و تدابیری كه در این خصوص اندیشیده می شود مشكل مسكن خانواده های محروم و بی بضاعت هم برطرف شد.

رییس كمیته امداد امام خمینی (ره) شاخه سبزوار خدمات دهی این نهاد در بخش مسكن را در سه حوزه تعمیرات ، احداث واحدهای مسكونی در روستاها و شهر عنوان كرد.

كرابی با اشاره به تامین این هزینه ها از محل منابع دولتی و كمك های مردمی، گفت : در هر سال بالغ بر 200 واحد مسكونی مددجویان در شهرستان سبزوار تعمیر می شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.