اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 آذر 1391 / کد مطلب: 4629 / نظرات: 1


محسنی ثانی: چرخش فریبکارانه سیاست های واشنگتن مقطعی است


محسنی ثانی: چرخش فریبکارانه سیاست های واشنگتن مقطعی است
عضو کمیسییون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس انتقاد آمریکا از نقض حقوق بشر در بحرین را به معنای چرخش سیاست‌های فریبکارانه واشنگتن در برابر نقض آشکار حقوق مردم بحرین دانست و گفت:تغییر رویکرد درسیاست‌های واشنگتن نشات گرفته از ترس ساقط شدن رژیم آل خلیفه است.

 به گزارش سبزوارپیام ،محمدرضا محسنی ثانی در گفت‌و گو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری خانه ملت، در خصوص انتقاد آمریکا از نقض حقوق بشردر بحرین و محاکمه متخلفان، گفت: استکبار جهانی با برداشت دوگانه از حقوق بشر همواره به دنبال منافع خود است.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر رویکرد درسیاست های آمریکا نشات گرفته از ترس ساقط شدن رژیم آل خلیفه است، تصریح کرد: از آغاز اعتراضات مردمی در بحرین، آل خلیفه با چراغ سبز استکبار جهانی به سرکوب مردم خود پرداخته است، اما با افزایش اعتراضات آمریکا نیز در یافته حاکمان  دست نشانده منامه در آخر راه هستند.

وی با بیان اینکه منافع غرب به سرکردگی استکبار جهانی  در سکوت مقابل جنایت دیکتاتورهای دست نشانده خود است، گفت: غرب تنها زمانی که  احساس ترس از ساقط شدن حاکمان وابسته به خود را حس می کنند، دست از حمایت‍های خود برمی دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سرکوب گری رژیم آل خلیفه حامیان آنها را نیز به ستوه آورده است، گفت: به قدری دامنه سرکوب، بازداشت و شکنجه انقلابیون بحرینی که به دنبال احقاق حقوق اولیه خود هستند افزایش یافته است که آمریکا به عنوان حامیان دیکتاتورهای بحرین خواستار محاکمه عوامل این شده‌اند.

مایکل بازنر از مسئولان وزارت امور خارجه آمریکا از مقامات بحرینی خواست به منظور تحقق آشتی با مخالفان، مسئولان و عاملان نقض حقوق بشر در این کشور را محاکمه کند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.