اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 21 آذر 1391 / کد مطلب: 4631 / نظرات: 2


تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار مقابل 'كاسپین قزوین' به پیروزی رسید


تیم هندبال ثامن الحجج ع سبزوار مقابل كاسپین قزوین به پیروزی رسید   
 در دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر هندبال باشگاه های كشور، تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار مقابل حریف خود 'كاسپین قزوین' به پیروزی رسید.
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، در این بازی كه عصر سه شنبه با حضور بیش از سه هزار تماشاگر در سالن سربداران سبزوار برگزار شد، تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)سبزوار توانست با نتیجه پرگل 36 بر 19 تیم كاسپین قزوین را شكست دهد.

نیمه نخست این بازی تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)سبزوار با نتیجه قاطع 14بر 8 پیروز میدان بود.

این بازی را 'اردشیر جان نثار' و 'وحید مظهری پور' از شهركرد قضاوت كردند و 'مراد كرمی' داور بین المللی هندبال كشور از كرمانشاه ناظر این دیدار بود.

در این دیدار، 'قاسم كاظمی' مربی تیم كاسپین قزوین از عواملی بود كه با اعتراض های بی مورد باعث شد چند بار در مسابقه وقفه ایجاد شود و در نهایت در اواسط نیمه دوم به دلیل حضور بی مورد در میدان مسابقه كارت قرمز گرفته و اخراج شد.

دیدار با كاسپین قزوین آخرین میزبانی تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)سبزوار در دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال است.

تیم كاسپین قزوین كه اولین سال حضور خود را در لیگ برتر تجربه می كند ركورد دار بیشترین تساوی در لیگ امسال است و با این نتیجه در مقابل ثامن الحجج (ع) سبزوار همچنان در رده نهم جدول ماند.

تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار به دلیل حضور در باشگاه های آسیا بعد از این دیدار در سومین دیدار معوقه یكشنبه آینده به مصاف تیم فولاد مباركه سپاهان اصفهان می رود تا در پایان این دیدار تكلیف تیم های صدر جدولی رقابت های لیگ برتر هندبال كشور در نیم فصل اول مشخص شود.

همچنین در آخرین بازی معوقه در این رقابت ها تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار روز اول دی ماه میهمان تیم شهرداری ارومیه است




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


2 نظر در صف تاييد است.